قتل همسر به خاطر یک سوءظن

گروه حوادث- مرد جوانی در اقدامی هولناک همسر خود را با پیچاندن روسری به دور گردنش از پای درآورد. حادثه این جنایت هنگامی فاش شد که یکی از همسایه‌ها به دنبال ساعت‌ها بی‌خبری از آنها، پلیس را در جریان قرار داد.

ماموران وقتی خود را به در آپارتمانی در شهرک دانشگاه رساندند با در بسته آنجا روبه‌رو شدند.

آنها با احساس اینکه حادثه ناگواری باید رخ داده باشد، با شکستن در آپارتمان وارد آنجا شده و با پیکرهای خون‌آلود و بی‌حرکت زن و شوهر جوانی روبه‌رو شدند.

پیکرهای زوج جوان در حالی که آثاری از درگیری در داخل اتاق دیده می‌شد در فاصله اندکی از هم روی زمین افتاده بود.

ماموران به سرعت پیکرهای مجروح زوج جوان را به بیمارستان انتقال دادند ولی به‌رغم تلاش‌های تیم پزشکی زن خانواده روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.

با مرگ این زن ماجرای حادثه در شهرک دانشگاه به بازپرس کشیک و دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد.

دقایقی بعد بازپرس هنرمند از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با حضور بر بالین شوهر مجروح به تحقیق از او پرداخت.

این مرد در حالی که به شدت می‌گریست درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: از مدت‌ها قبل احساس می‌کردم همسرم به من خیانت می‌کند. رفتارها و حرکات او باعث به وجود آمدن این حس شده بود. هر بار که در این باره با او صحبت می‌کردم از پاسخ دادن طفره می‌رفت تا اینکه روز حادثه در حالی که خیلی عصبانی شده بودم در غیاب بچه‌هایم با پیچاندن روسری به دور گردن همسرم او را به قتل رساندم.

با مرگ او در حالی که به شدت پشیمان شده بودم تعدادی قرص خواب‌آور خوردم و بعد با چاقو رگ دستم را بریدم.با توجه به این اعترافات متهم با صدور قرار بازداشت موقت تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.