گروه کامپیوتر- شرکت اینتل به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده چیپست مادربرد و CPU در دنیا و شرکت ECS به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مادربرد در جهان در یک مشارکت فنی مادربرد جدیدی مجهز به تکنولوژی I-PAT را روانه بازار کردند. در همین راستا کمپانی ELITEGROUP اقدام به تولید محصول جدیدی با نام ECS ۸۶۵G-M۸ IntelPAT نموده است.

I-PAT) Intel Platform Administration Technology) امکانات ویژه‌ای را روی مادربرد جهت نگهداری و پشتیبانی از سیستم‌های موجود در محیط یک شبکه ایجاد می‌نماید.

این فناوری با سالم، ثابت و پایدار نگهداشتن سیستم‌های به کار گرفته شده در شبکه به مدیر شبکه این امکان را می‌دهد که به صورت همزمان بر روی تمام آنها سیستم عامل مورد نظر و نرم‌افزارهای مورد نیاز را نصب نماید.

تاکنون این امکان به صورت نرم‌افزاری آن هم پس از نصب ویندوز و فقط جهت اضافه نمودن نرم‌افرازهای مورد نیاز بر روی سیستم، امکان‌پذیر بود. اما با استفاده از تکنولوژی I-PAT که روی مادربرد ECS ۸۶۵G-M۸ وجود دارد و اضافه شدن امکانات ویژه‌ای در BIOS آن این ویژگی حتی قبل از پارتیشن‌بندی‌ هارد و به صورت سخت‌افزاری در اختیار مدیر شبکه قرار می‌گیرد.