شرکت «ترند مایکرو» مجموعه نرم‌افزاری ضدویروس جدید خود را عرضه کرد

شرکت «ترند مایکرو» نگارش جدید مجموعه نرم‌افزارهای امنیتی و ضد ویروس خود را با نام «پی‌سی سیلین» (PC-cillin ۲۰۰۷) به بازار داد.

به گزارش سایت اینترنتی «تک وب»، این مجموعه شامل نرم‌افزار ضد ویروس، نرم‌افزار ضد‌«اسپای‌ور»، نرم‌افزار ضد ایمیل‌های تبلیغاتی (هرزنامه) و نرم‌افزار ضد حملات موسوم به «فیشینگ» است.

کاربران این نرم‌افزار می‌توانند به خدمات اینترنتی «ترند سکیور» (Trend Secure) این شرکت نیز دسترسی پیدا کنند. خدمات «ترند سکیور» ابزار متنوعی برای رمزنگاری فولدرهای موجود در هارددیسک رایانه ارائه کرده و به علاوه از سرقت اطلاعات شخصی کاربرانی که از رایانه‌های عمومی نظیر رایانه‌های «کافی نت»ها استفاده می‌کنند، جلوگیری می‌کند. «ترند مایکرو» پس از شرکت‌های «سیمانتک» و «مک‌آفی»، سومین تولیدکننده بزرگ نرم‌افزارهای

ضد ویروس و امنیتی محسوب می‌شود. شرکت «مک‌آفی» چندی پیش مجموعه جدید نرم‌افزاری خود را با نام «توتال پروتکشن» به بازار داد و «سیمانتک» نیز در آینده نزدیک مجموعه جدید «نورتون۳۶۰» را عرضه خواهد کرد. شرکت «ترند مایکرو» هم‌اکنون نرم‌افزار «پی‌سی سیلین» خود را با اشتراک یک ساله و امکان نصب در حداکثر سه رایانه مجزا با قیمت ۵۰دلار به فروش می‌رساند.