صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی دیروز بیان کرد: ثبات و آرامش چندین سال است که از بازار ربوده شده و مشکلات اقتصادی و معیشتی پشت سر هم گریبانگیر مردم شده است. هر روز شاهد گرانی افسارگسیخته در یک حوزه هستیم. یک روز قیمت کالاهای اساسی سر به فلک می‌‌کشد و روز دیگر قیمت خودرو. نماینده مردم اردبیل افزود: اکنون نیز زمانی که ارز ترجیحی حذف نشده، شاهدیم که قیمت دارو سر به فلک کشیده و فشار مضاعفی بر اقشار ضعیف جامعه وارد کرده است. مردم دگر توان تحمل گرانی را ندارند. تیم اقتصادی دولت نیز در تحقق وعده‌های خود عملکرد قابل قبولی نداشته است.

انتقاد از ارائه آمارغلط به رئیس‌جمهور

درخبری دیگر مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم‌آباد و چگینی درباره گرانی‌های افسارگسیخته اخیر افزود: با آمارهای غلطی که به رئیس جمهور می‌دهید به گرانی‌ها دامن می‌زنید و فقط دهک های پایین از این گرانی‌ها آسیب می‌بینند؛ چراکه افزایش قیمت مواد خوراکی به معیشت مردم آسیب می‌زند.

انتقاد درباره گران شدن قیمت برنج

از سوی دیگر محمدحسن آصفری، عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز گفت: به‌رغم دستورات داده‌شده در حوزه قیمت‌ها، مردم برنج کیلویی ۳۰هزار تومان را ۹۰هزار تومان می‌خرند و در این رابطه باید با مهره‌های کلیدی و دانه درشت‌ها به‌عنوان سلطان شکر، جو، کنجاله و سلطان‌های مختلف برخورد جدی شود.

تشکر از حضوری شدن مقاطع آموزشی

درخبری دیگر ۲۱۵ نماینده مجلس در بیانیه‌‌ای از حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف کشور تقدیر و تشکر کردند.