ادعای آلوده بودن آب شرب یک روستا

درخبری دیگر به گزارش «ایسنا» نماینده مردم هشترود در مجلس ادعا کرد که آب شرب روستاهای هشترود آلوده به آرسنیک است. سید‌حمزه امینی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود افزود: وجود آرسنیک در آب شرب شهر هشترود سلامت مردم شهرها را تهدید می‌کند.

لزوم اجباری شدن درس سواد رسانه‌ای

همچنین به گزارش «ایسنا» شیوا قاسمی‌پور، نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست که درس سواد رسانه‌ای جزو دروس اجباری قرار گیرد تا کمک کند دانش‌آموزان در فضای مجازی سردرگم نشوند.

انتقاد از ناکارآمدی خودروسازان داخلی

ازسوی دیگر به گزارش خبرآنلاین، سیداحمد آوایی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در رابطه با مساله خودرو گفت: ناکارآمدی خودروسازان داخلی بلای جان ملت شده است. یکی از مهم‌ترین عوامل تلفات جانی تصادفات جاده‌ای در ایران ایمنی پایین و کیفیت نازل خودروهای داخلی است. آیا شأن خانواده شریف ایرانی استفاده از خودرو با قیمت بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان است که از آن با نام ارابه مرگ یاد می‌شود؟وی افزود: خودروسازان به واسطه حمایت‌های بی‌ضابطه دولت‌ها‌ صحنه‌های وحشتناک تصادفات زنجیره‌ای را می‌بینند و شانه از مسوولیت خالی می‌کنند.

هشدار در مورد  آسیب‌های اجتماعی

در خبری دیگر احمد نادری، نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: وقتی نگاهی به لایحه بودجه ۱۴۰۱ می‌اندازیم، می‌بینیم که ریل‌گذاری در برخی جاها درست نیست. مثلا در بحث بودجه آسیب‌های اجتماعی درصد کمی به این حوزه اختصاص داده شده یا در موضوع مهم و حساس ارز ترجیحی، دولت دچار اشتباه شده است. به گزارش خبرآنلاین، این چهره اصولگرای مجلس یازدهم اظهار کرد: هشدار می‌دهم این رویکردها اگر ادامه پیدا کند، به سمتی خواهیم رفت که سال ۱۴۰۱ شاهد شورش‌های اجتماعی باشیم.