در همین مورد تاکید بر اجرای قانون و اینکه حق محکوم علیه تضییع نشود، تاکید شد.  وی افزود: محکومان تقاضای اعاده دادرسی کردند و پرونده در دیوان عالی مطرح می‌شود و ما منتظریم که دیوان عالی چه تصمیمی اتخاذ می‌کند. می‌دانید اگر دیوان عالی اعاده دادرسی را وارد دانست رای نقض می‌شود و اگر وارد تشخیص ندهد رای تایید و اجرا می‌شود.

  عدم تشکیل پرونده برای روحانی در دادگستری

سخنگوی قوه‌قضائیه در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و شکایت از رئیس‌جمهور سابق گفت: دستگاه قضایی در رسیدگی به جرم افراد خط قرمز ندارد و در این ایام به جرایم افرادی رسیدگی شد که جزو مسوولان عالی‌رتبه نظام بودند. قبلا هم گفتم با توجه به اینکه ایشان روحانی است در دادگاه ویژه روحانیت به موضوع رسیدگی می‌شود و باید از این مرجع پرسید که آیا پرونده‌ای تشکیل شده است یا خیر، اما در دادگستری پرونده‌ای تشکیل نشده است.

  بازداشت ۱۳۰ نفر در اصفهان

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اعتراضات اصفهان چه تعداد از معترضین بازداشت شدند، گفت:‌ ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند و قرار برای‌شان صادر شده بود‌‌ و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آنها آزاد شدند. جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

  محکومیت هشت نفر در پرونده کرسنت

خداییان در پاسخ به سوالی درباره پرونده کرسنت و اینکه آیا اتهامی متوجه وزیر سابق نفت است، گفت: پرونده کرسنت مربوط به قرارداد گازی است که بین شرکت ملی نفت ایران و کرسنت اماراتی منعقد شده است و در جریان انعقاد قرارداد سوءاستفاده‌هایی شده بود و برخی پورسانت گرفته بودند. این قرارداد اجرایی نشد. در همان زمان با گزارش سازمان بازرسی و مراجع اطلاعاتی پرونده‌ای تشکیل شد که حدود ۶ تا ۷ نفر از اعضای هیات‌مدیره نفت ایران و کرسنت محکوم شدند و پنج تا شش نفر به جزای نقدی و دو نفر به حبس محکوم شدند و اخیرا به اجرای احکام ارجاع شد. در بخشی دیگر از پرونده که مفتوح بود، ۸ نفر در پرونده به جرم تبانی در معاملات دولتی و اخذ رشوه متهم هستند.