مجازات سنگین در انتظار 2شکارچی باغ‌انار

گروه حوادث- سه پسر جوان که با ربودن دختر ۱۷ساله‌ای او را به باغ اناری برده و قربانی نیت شیطانی خود کرده بودند، در آستانه مجازات سنگین قرار گرفتند. این سه مزاحم خیابانی، اسفندماه سال ۸۳ در حالی که سوار بر موتورسیکلتی در حومه کرج پرسه می‌زدند به تعقیب دختر تنهایی پرداختند که در مسیر خانه‌اش بود. بنا به این گزارش، غروب بود که مردی با دست خون‌آلود وارد کیوسک تلفنی شد و به ستاد اجرایی بسیج زنگ زد و با ادعای اینکه از ماجرای ربوده شدن دختر ۱۷ساله‌ای اطلاع دارد، خواستار همراهی ماموران بسیجی ‌شد.

این مرد که راننده مسافرکش بود از پشت گوشی به ماموران گفت: در حال حرکت در خیابان بودم که دختر جوانی دست‌ تکان داد و مسیرش را گفت، او را سوار کردم و هنوز به راه نیفتاده بودم که موتورسیکلتی با سه سرنشین جوان جلوی خودرویم پیچید.

وی افزود: دو تن از پسران با پیاده شده از موتورسیکلت داخل ماشین من نشستند، وقتی به آنان اعتراض کردم، یکی گفت که مساله خانوادگی است و دختر جوان را زن برادر خود معرفی کرد و با ادعای اینکه از خانه فرار کرده است و باید او را به خانه برگردانند دست او را گرفت و به سمت پایین کشید.

من وقتی از زبان دختر جوان شنیدم که زن برادر آن دو پسر نیست و حرکات آنان را دیدم به آنان گفتم که این موضوع را ماموران پلیس می‌توانند حل کنند و باید به پاسگاه برویم، دو پسر وقتی از تصمیم من باخبر شدند با عصبانیت سمت من حمله کردند و یکی از آنان ابتدا ضربه چاقویی به کتف من زد، سپس دیدم که ضربه دیگری نیز با چاقو به زانوی دختر زدند تا جیغ و داد نکند.

راننده جوان افزود: ترسیدم که مبادا من را به قتل برسانند، حالتشان طوری بود که برای تصاحب دختر جوان چنین کاری بکنند، به خاطر همین خواستم تا بگویند کجا پیاده خواهند شد، به خواسته آن دو پسر و در حالی که دوستشان با موتورسیکلت من را تعقیب می‌کرد، به سمت باغی حرکت کردم و در آنجا آنان با کشاندن دختر جوان به خارج از خودرویم، او را با خود بردند.

من که گریه‌ها و التماس‌های آن دختر را دیدم سریع خودم را به کیوسک تلفن رساندم و به پلیس ۱۱۰ زنگ زدم. وقتی آنان شماره تلفن و مشخصات دقیق خواستند، چون نمی‌خواستم درگیر این ماجرا شوم، از دادن مشخصاتم صرف‌نظر کردم تا اینکه به یاد بسیج افتادم و با شما تماس گرفتم.

در حالی که راننده جوان اصرار داشت نمی‌خواهد پایش وارد این معرکه شود، ماموران ستاد اجرایی بسیج نشانی باغی را که سه پسر، دختر ۱۷ساله را به داخل آن کشانده بودند، از او گرفتند و عملیات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند.

وقتی ماموران به باغ رسیدند آنجا را ساکت و آرام دیدند، بخشی از باغ را جست‌وجو کردند و هیچ ردپایی از سه پسر شرور و دختر نوجوان ندیدند و در حالی که می‌خواستند به ستاد بازگردند موتورسیکلتی را دیدند که به صورت خوابیده روی زمین قرار دارد و پسر جوانی با دیدن آنها در حال فرار است.

با تعقیب پسر جوان و بازداشت وی، ماموران بسیج صدای داد و فریادهای دختر جوان را شنیدند و دو پسر جوان را که با وضعیت آشفته‌ای بالای سر این دختر و طعمه خود بودند، به دام انداختند.

دختر جوان پس از درمان سرپایی در بیمارستان وقتی تحت بازجویی قرار گرفت. همه ادعاهای راننده مسافرکش را تایید کرد و گفت که مسافت زیادی را از سوی سرنشینان موتورسیکلت تحت تعقیب بود و برای نجات از دست سه شرور سوار خودروی مسافرکش شده اما آنان دست‌بردار نبودند و با کشاندن وی به باغ ابتدا او را به باد کتک گرفته‌اند و دو تن از پسران به وی تجاوز کرده‌اند.

در برابر این ادعاها، سه پسر شرور با ادعای بی‌گناهی گفتند که دختر ۱۷ ساله از دوستان آنان بوده است و خودش به سر قرار رفته و به خاطر اختلافی جزئی درگیری بین آنان به وجود آمده است.

پرونده این اقدام تلخ وقتی که سه پسر در مواجهه حضوری با طعمه خود پذیرفتند او را ربوده‌اند و با وجود التماس‌هایش به وی تجاوز کرده‌اند، به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد.

بنا به گزارش خبرنگار جنایی ما، قاضی ساعی و چهار قاضی مستشار از شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران در جلسه بازجویی از این سه پسر وقتی همگی پذیرفتند در ربودن دختر جوان نقش داشته‌اند و دو تن از آنان قبول کردند به وی تعرض کرده‌اند، آنان را برای محاکمه نهایی روانه زندان کرد.

این گزارش حاکی است که دو تن از این شکارچیان خیابانی در آستانه مجازات سنگینی قرار گرفته‌اند.