قطعی شدن ثبت‌نام سیم‌کارت اعتباری و ثابت همزمان در بهمن

ثبت‌نام سیم‌کارت‌های اعتباری و ثابت در بهمن‌ماه سال جاری قطعی شد و شرکت ارتباطات سیار در حال برنامه‌ریزی در این‌باره است. صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با بیان این‌که قیمت سیم‌کارت اعتباری و ثابت اپراتور اول، همزمان با ثبت‌نام مشخص می‌شود، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار به عنوان اپراتور اول مجوز ارائه سیم‌کارت اعتباری دارد و هم‌اکنون در حال پیگیری قیمت پیشنهادی هستیم، درخواست خود را به کمیسیون ماده دو تنظیم مقررات ارائه دادیم وی افزود: قیمت سیم‌کارت براساس قیمت تمام شده آن تعیین می‌شود.

به گفته وی، ثبت‌نام سیم‌کارت‌های اعتباری و ثابت در بهمن‌ماه نامحدود خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درباره ایجاد بانک اطلاعاتی صاحبان تلفن همراه برای عموم مردم، گفت: شماره‌های تلفن همراه شخصی است و ارائه اطلاعات آن به عموم، باید مورد بررسی قرار گیرد تا به حریم خصوصی افراد تجاوز نشود، تا به حال تصمیمی‌ برای ارائه بانک اطلاعاتی تلفن همراه به عموم گرفته نشده است، اما بانک اطلاعاتی مورد نظر موجود است و مشکلی از نظر اجرای این طرح نداریم.

وی با اعلام این که مرکز call center تا پایان سال افتتاح خواهد شد، گفت: با افتتاح این مرکز به نیازهای مشترکان از جمله قیمت، تعداد تماس‌های گرفته شده و برخی خدمات دیگر که اکثر اپراتورها به مشترکان ارائه می‌دهند، پاسخ داده می‌شود، تا به حال در این زمینه ضعف داشتیم و شماره ‌٠٩٩٩٠ نیاز مشترکان ما را برطرف نمی‌کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پایان گفت: از اوایل شهریورماه تعداد مشترکان از مرز ‌١٠میلیون نفر می‌گذرد و تا پایان سال طبق برنامه به ‌۵/١۵میلیون مشترک خواهیم رسید.