قرائت گزارش تخلف دولت روحانی درباره بورسیه ها

همچنین به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون در زمینه اقدامات غیرقانونی دولت یازدهم و دوازدهم درباره دانشجویان بورسیه سال‌های ۸۵ تا ۹۲ را قرائت کرد. براساس این گزارش تخلف دولت یازدهم و دوازدهم در موضوع بورسیه‌ها محرز است.

  بررسی رتبه‌بندی معلمان در فراکسیون فرهنگیان مجلس

درخبری دیگر از مجلس، علی حدادی عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی از حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست این فراکسیون و بررسی مسائل مربوط به این حوزه خبر داد.به گزارش «ایسنا»‌، وی در ادامه اظهار کرد: در این دیدار صبحگاهی در فراکسیون فرهنگیان مجلس به بررسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رتبه‌بندی معلمان و وضعیت شروع سال تحصیلی پرداختیم.

  وزیرآموزش و پرورش زودترمعرفی شود

ازسوی دیگر به گزارش «ایرنا»، ابراهیم عزیزی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز گذشته مجلس در تذکری از رئیس‌جمهوری خواست هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس اقدام کند. درهمین حال به گزارش خبرآنلاین، نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره معرفی وزیر آموزش و پرورش از سوی دولت گفت: هنوز نامه‌ای به مجلس از سوی دولت برای معرفی وزیر آموزش و پرورش ارائه نشده است.