گروه کامپیوتر ـ در حالی که زمان بهره‌برداری و آغاز به کار اپراتور دوم تلفن همراه مشخص نشده است،‌سازمان تنظیم مقررات و ایرانسل قصد دارند تا در هفته آینده در خصوص زمان فاز راه‌اندازی و بهره‌برداری تصمیم‌گیری و سپس نظر خود را اعلام کنند، همچنین مسوولان این پروژه خبر واگذاری سیم‌کارت‌های ۱۲۰هزار تومانی را در شهریور ماه سال‌جاری تکذیب کرده‌اند. رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در گفت‌وگویی با ایسنا اظهار داشت: زمان دقیق آغاز به کار و راه‌اندازی فاز صفر اپراتور دوم تلفن همراه هفته آینده مشخص و اعلام می‌شود.

با توجه به اینکه اپراتور دوم باید تا پایان سال‌جاری ۲میلیون و ۲۰۰هزار سیم‌کارت ۱۲۰هزار تومانی واگذار کند، طبق گفته رییس سازمان تنظیم مقررات تا زمانی که این سازمان از کیفیت سیم‌کارت‌ها مطمئن شود، نمی‌تواند اجازه بهره‌برداری به این اپراتور بدهد. وی افزود: در هفته آینده طی جلسه‌ای که با ایرانسل داریم تمامی موارد و مستندات آنها را بررسی و سپس نظر خود را در خصوص زمان واگذاری اعلام می‌کنیم.

رییس سازمان تنظیم مقررات کشور همچنین با اشاره به خبری که چندی پیش درباره واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل در شهریورماه منعکس شده بود،‌ گفت: به دلیل انتشار این خبر، با مدیر ایرانسل تماس گرفتم و وی از آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.