قاضی‌زاده‌هاشمی: کنار رفتنی در کار نیست

ازسوی دیگر به گزارش انتخاب، قاضی‌زاده‌هاشمی در واکنش به برخی شایعات مبنی برکناره‌گیری‌اش از عرصه انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به اینکه حضورم در انتخابات هم گفتمان متفاوتی مطرح کرده و هم باعث شور جوانان شده است و از طرفی به مشارکت نیز کمک کرده، شرعا کنار رفتنم را دچار اشکال می‌بینم مگر اینکه حجت بالغه بیشتری به من برسد، بنابراین تا آخر هستم. وی افزود: محکم و استوار در سراسر کشور اعلام کنید که بنده محکم خواهم ماند و کنار رفتنی در کار نیست. با تمام اینها روز گذشته قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری در توییتی نوشت: بمب خبری در راه است. انصراف تعدادی از نامزد‌های مهم به نفع ابراهیم رئیسی. منتظر بمانید.

وعده رضایی به مادران ایرانی

درخبری دیگر به گزارش «ایسنا» محسن رضایی وعده داد به مادران ایرانی حقوق مادام‌العمر خواهد داد. به گزارش «ایرنا» وی همچنین روز گذشته از چک قطعی پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون ایرانی رونمایی کرد.

همتی: از کمک مهرعلیزاده استفاده می‌کنم

ازسوی دیگر به گزارش «ایسنا» عبدالناصر همتی درباره احتمال ائتلاف با محسن مهرعلیزاده در انتخابات گفت: صحبتی با جناب مهرعلیزاده نداشتم. ملاقاتی هم با ایشان نداشته‌ام. من به مردم عزیز همان روز اول این قول را داده‌ام که ثبت‌نام می‌کنم و خواهم ماند؛ چراکه معتقدم یک اقتصاددان باید مسوولیت اجرایی کشور را به عهده بگیرد. خوشحال می‌شوم آقای مهرعلیزاده به من کمک کند. او همچنین گفت: برخی‌ها به من انتقاد کردند چرا درباره پیامک حجاب صحبت کردید من می‌گویم حق تجسس از حریم خصوصی مردم در ماشین را نداریم. او در بخش دیگری از سخنانش گفت: ظرف دو سال ساختار بودجه را اصلاح می‌کنم.

درخواست برای ائتلاف همتی و مهرعلیزاده

درهمین حال به گزارش انتخاب، سیدهادی خامنه‌ای در نامه‌ای به همتی و مهرعلیزاده ازآنها خواست با یکدیگر ائتلاف کنند.