واکنش همتی به عدم پخش مستند انتخاباتی‌اش

در خبری دیگر عبدالناصر همتی در یک پیام توییتری بابیان اینکه صداوسیما مستند انتخاباتی بنده را پخش نکرد، نوشت: در این مستند گفته بودم اگر عده‌ای بنده را بانی وضع موجود می‌دانند، آنها خود وضع موجودند. وی افزود: در این مستند ضرورت تصویب اف‌ای‌تی‌اف و ضررهای ناشی از عدم اجرای آن و نیز نظرات برخی از دختران ایرانی که بی‌واسطه (صریح) حرف‌هایشان را زده بودند، آمده بود؛ ولی مسوولان صداوسیما گفتند، حذف کنید، گفتم من مخالف سانسورم. این مستند قراربود ساعت ۲۰ سه‌شنبه شب روی آنتن برود که پخش نشد. در همین حال همتی در توییتر نوشت: پخش مستند تبلیغاتی از طریق صداوسیما حق قانونی بنده و مردم ایران است.

انتقاداز جلو انداختن زمان مناظره‌ها

همتی همچنین در صفحه توییتر خود به تغییر در زمان مناظره‌ها واکنش نشان داد و نوشت: «مناظره‌ها را چرا ۲ روز جلو انداختید؟ آیا این شایعه که برخی نامزدها از تغییر زمان مناظره‌ها اطلاع داشتند، صحیح است؟ رقابت نابرابر، ناعادلانه‌تر شد؛ اما برخلاف تصورتان من آماده‌تر از آن هستم که با این اقدامات صحنه را واگذار کنم.»

حمایت کارگزاران از همتی

در همین حال به گزارش خبرگزارس فارس، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران در یادداشتی گفت: تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتما این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

عدم اجازه به رضایی برای پخش مستند

محسن رضایی نیز روز گذشته در صفحه شخصی خود از عدم اجازه صداوسیما برای پخش مستند انتخاباتی‌اش خبر داد و نوشت: به علت تنگ‌نظری‌ها اجازه پخش ندادند. او همچنین اعلام کرد که مستند کامل را در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد کرد.

رنگ انتخاباتی ستاد مهرعلیزاده

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری فارس، رنگ انتخاباتی محسن مهرعلیزاده مشکی انتخاب شده است که این رنگ به‌دلیل همراهی و همدلی با فوت‌شدگان کرونا در ایران است.