واکنش به سخنان دادستان تهران

به گزارش «ایسنا» او همچنین در واکنش به تذکر دادستان تهران به کاندیداهای این انتخابات اظهار کرد: چگونه به خود اجازه می‌دهند برای نامزدهای ریاست‌جمهوری خط و نشان بکشند و ‎خط قرمز تعریف کنند؟! علی القاصی، دادستان تهران صبح یکشنبه به نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بابت عبور از خط قرمزهای نظام در تبلیغات هشدار داده بود.

لیست اموال ابراهیم رئیسی

همچنین به گزارش «ایسنا» ابراهیم رئیسی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهووری اعلام کرد: منزل من ۱۴۰ متر است و خودروی شخصی ندارم؛ ولی همسرم یک خودروی ایرانی دارد. وی افزود: دو فرزند دختر دارم؛ یکی دوره دکترای جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و دیگری لیسانس فیزیک دانشگاه شریف و ارشد علوم قرآن و حدیث. هر دو دخترم در تهران ازدواج کردند و مشغول تحصیل و زندگی هستند.

نظر همتی در مورد پیامک حجاب

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دریک گفت‌وگوی تلویزیونی تصریح کرد: زنان را نیز باید به نرخ اشتغال اضافه کنیم. بعضی معتقدند حتی اسم کوچک خانم‌ها را هم در خانه نگویید. چه معنا دارد به دختر خانمی که لیسانس گرفته و زحمت کشیده پیامک بدهیم که حجابت را در خودرو رعایت نکردی. حرمت همه را حفظ و رعایت کنیم و یکی از مهم‌ترین حق زنان، اشتغال است.

محل زندگی فرزندان همتی

وی در پاسخ به پرسشی درباره محل سکونت فرزندان خود تصریح کرد: فکر می‌کردم دینداری در تبلیغات حاکم است؛ ولی متاسفانه احساس می‌کنم اطلاعات غلطی به مردم می‌دهند و این عین بی‌دینی است. آمده‌اند عکس دختر خانم محترمی را در کالیفرنیا گرفته‌اند و گفته‌اند فامیلی او همتی است و گفتند دختر همتی در کالیفرنیا زندگی می‌کند. کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من دو دختر دارم یکی متخصص کودکان و یکی دانشجوی معماری در داخل کشور است و یک پسر دارم استاد دانشگاه و معمار است. هر سه نفر در ایران هستند و افتخار می‌کنم در داخل کشور و برای مردم کار می‌کنیم.

دفاع همسر همتی از عملکردش

همچنین به گزارش ایلنا، سپیده شبستری، همسر عبدالناصر همتی در برنامه زنده تلویزیونی گفت: ممکن است برخی تصویر اشتباهی از همتی داشته باشند؛ اما به‌دلیل مسوولیت حساس وی نمی‌تواند خیلی از مطالب را بیان کند و برخی قصورها متوجه وی است؛ درحالی‌که این‌طور نیست. نمونه آن ارز ۴۲۰۰ تومانی که از ابتدا مخالف بود و چون این موضوع قبل از حضور ایشان در بانک مرکزی تصویب شده بود، باید انجام می‌شد و کار مهم ایشان این بود که اجازه نداد این ارز به کالاهای غیرضروری اختصاص یابد.

افتتاح سامانه چندمنظوره محسن رضایی

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» محسن رضایی، سامانه اقدام و تحول را به‌منظور ارتباط موثر با ستاد و هواداران خود در ایام انتخابات افتتاح کرد.