شعار دولت عبدالناصر همتی

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» عبدالناصر همتی در حساب رسمی خود در توییتر با استفاده از هشتگ «پنج به یک عادلانه نیست» نوشت: ‌«تعامل، از خانه تا جهان» شعار دولت من است. بدون توافق برای رفع تحریم و بهبود رابطه با جهان و منطقه و بدون توافق‌های مساله‌محور در داخل میان نیروهای سیاسی و اجتماعی و میان حاکمیت و شهروندان نه می‌توان وضعیت معیشت مردم را بهتر کرد، نه حکمرانی را باکیفیت‌تر و نه ایران را قدرتمندتر. همچنین به گزارش «ایرنا» وی در توییتر، از حامیان نامزدهای احراز صلاحیت‌نشده پرسید قهر با صندوق موثر است یا پیروزی غافل‌گیرانه‌ نامزدی که صدای اعتراض شما را به نحوی موثر بلند می‌کند؟

حزب اعتماد ملی نامزدندارد

درخبری دیگر به گزارش «ایلنا» الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی در واکنش به مطرح شدن ادعایی در فضای مجازی مبنی بر حمایت حزب اعتماد ملی از محسن مهرعلیزاده نوشت: «حزب اعتماد ملی پشت سر هیچ‌کس نرفته است و نامزدی ندارد.»

تکذیب دوهمسره بودن زاکانی

از سوی دیگر علیرضا زاکانی یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دولت من، دولت ژنرال‌های خسته یا غلامان حلقه به گوش نیست. دولت بنده، دولت جوان حزب‌اللهی و دولت کارشناسان خواهد بود که همه مواجهه‌اش با رانت‌خواران است. به گزارش «ایرنا» وی ادامه داد: گفتند یک همسر در تهران و یک همسر در قم دارد؛ خجالت نمی‌کشند، اینها دین هم ندارند. دانشگاهی که دختر من درس خوانده است، رنک ۱۰ اروپا را دارد و پولی نیست. به دختر من گفتند درس خود را ادامه بده اما دخترم گفت می‌خواهم بیایم در ایران خدمت کنم. زاکانی تاکید کرد: دختر من بدون رانت و بورس به سوئیس رفت و درسی را که باید دوساله می‌خواند، یک‌ساله به اتمام رساند؛ همچنین فرزندش در آستانه اتمام تحصیل به دنیا آمد و نوه‌ام الان شناسنامه اینجا را دارد و به کشور برگشت.

پزشکیان: از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنم

در خبری دیگر مسعود پزشکیان که صلاحیتش برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان احراز نشد، درباره حمایت از کاندیداها در صفحه توییتر خود نوشت: «در پاسخ به برخی از دوستان و همراهان عزیز به اطلاع می‌رسانم که اینجانب در انتخابات پیش رو قصد حمایت از هیچ‌کدام از کاندیداهای تایید صلاحیت‌شده را ندارم و به امید خدا مواضع خود را در نطقی که روز دوشنبه در مجلس خواهم داشت، بیان خواهم کرد.»