در همین حال سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شناسایی دو نوزادی که توسط این افراد به فروش رسیده بود، گفت: متهمان این پرونده نوزادان را در ازای دریافت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان به فروش رسانده بودند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد. وی تصریح کرد: در گام نخست سه نفر از افرادی که اقدام به این کار می‌کردند، شناسایی و بازداشت شدند. فرمانده انتظامی پایتخت ضمن رد گزارش‌های اولیه که بیان می‌داشت پنج نوزاد در حال فروش بودند، گفت: نوزادفروشان دو نوزاد همراه خود داشته‌اند.

کشف بزرگ‌ترین محموله مواد مخدر در پایتخت

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف بیش از۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت خبر داد و گفت: محموله مکشوفه، بزرگ‌ترین محموله مواد مخدر کشف شده در تهران طی سال‌های اخیر بوده است. به گفته رحیمی، ارزش این محموله کشف شده بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان است همچنین این محموله با یک تریلر تقریبا یک هفته در مسیر بود و در نقاط مختلفی از کشور توقف می‌کرد.

برخورد با عرضه‌کنندگان مانتو‌های جلو باز

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: در راستای مطالبه مردم از پلیس در روزهای آینده طرح سراسری برخورد با واحدهای صنفی تولید و عرضه‌کننده مانتوهای شیشه‌ای، جلوباز و توری به مرحله اجرا در خواهد آمد.