مجید فراهانی در اینستاگرام خود در واکنش به انتشار کلیپی از سحر قریشی، بازیگر سینما و شرح نوع برخورد این بازیگر با یکی از پارکبانان نوشت: درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به‌عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده این‌گونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نشود.

دلجویی شهردار منطقه از پاکبان

درهمین حال حمید سوری شهردار منطقه یک تهران از پارکبانی که مورد تمسخر یکی از بازیگران قرار گرفت، دلجویی کرد. به گزارش «ایسنا» به نقل از شهرنوشت؛ امین سلطانی، پارکبان در این دیدار در پاسخ به این پرسش که چرا با این هنرپیشه معروف عکس یادگاری نگرفتید و از او خواستید که برود، گفت: چون به ما یاد دادند که برای منتقل نشدن کرونا و حفظ سلامتی مردم باید فاصله خود را با آنها حفظ کنیم.

واکنش پلیس فتا

در واکنشی دیگر به گزارش «ایسنا» سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انتشار کلیپ تصویری تحقیرآمیز از سوی یکی از بازیگران سینما، در مواجهه با فردی با شغل شریف پارکبان در فضای مجازی کشور که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و تماس‌های مکرر کاربران با پلیس و برخورد قانونی با این گونه جریانات شده‌اند، پلیس فتا اقدامات لازم و قانونی را برابر مقررات اعمال می‌کند.