احتمالا خواص آن با هم متفاوت است! به گزارش «ایرنا» وی ادامه داد: روزی در هند گفته می‌شود که از ادرار گاو استفاده شود و ممکن است روزی کسی در جایی از دنیا رفتار دیگری داشته باشد. این افراد ممکن است مشکلات شخصیتی و اجتماعی داشته باشند. رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: علم طب، تجربی است و تک تک گزاره‌های آن قابل اصلاح و ویرایش است. گزاره‌های طبی در طول تاریخ تجربه شده و اگر سودمند نباشد، کنار می‌رود. ولی وقتی گزاره‌ها توسط برخی افراد به منابع مقدس منسوب می‌شوند، دیگر قابل تست نیست و بر مبنای مغالطه اتفاق می‌افتد. باز هم از این رشته کارها ادامه پیدا می‌کند و شاید این موارد برای انبساط خاطر افراد باشد و بیش از آن قابل ارزش نیست.

ابتلای تعدادی از دیپلمات‌ها به کرونا

درخبری دیگر سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه نیز دیروز در یک نشست خبری درپاسخ به سوالی مبنی بر میزان ابتلای ایرانیان خارج ازکشور به کرونا گفت: تعدادبسیار بسیار اندکی از دیپلمات‌های ما به این بیماری مبتلا شده‌اند و حدود چند نفر هستند که تعدادی از آنها درمان شده‌اند یا در حال درمان هستند.  به گزارش «ایسنا» وی تصریح کرد: آماری از تعداد ایرانیانی که در خارج از کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند، نداریم و از سفارتخانه‌های خود خواسته‌ایم که در این زمینه اقداماتی انجام دهند و گزارش‌هایی تهیه کنند.

جلسات مذهبی در ماه رمضان تشکیل نمی‌شود

همچنین به گزارش «ایسنا» عیسی فرهادی، فرماندار تهران گفت: درماه رمضان کماکان جلسات مذهبی تشکیل نخواهد شد و تا دستور بعدی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا این روند ادامه خواهد داشت.

تکذیب انتقال کرونا ازطریق اهدای خون

علی‌اکبر پورفتح‌الله، مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون نیز درباره احتمال ابتلا به کرونا از طریق اهدای خون گفت: مطالعات انجام‌شده ثابت کرده است که انتقال و اهدای خون به هیچ عنوان در انتقال ویروس نقشی ندارد. به گزارش عصر ایران، وی افزود: امروز شواهد متعددی در این زمینه ارائه شده است؛ به‌طوری که انجمن بین‌المللی انتقال خون و انجمن آمریکایی انتقال خون نشان داده‌اند که کرونا نمی‌تواند از طریق خون و فرآورده‌های خونی منتقل شود. درعین حال شواهد پاتوفیزیولوژی چرخه ویروس هم این موضوع را اثبات کرده است.

فوت سه دانشجوی دانشگاه تهران بر اثرکرونا

از سوی دیگر سعید حبیبا، معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با «ایلنا» از فوت سه نفر از دانشجویان دانشگاه تهران خبر داد و گفت: سه نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران بر اثر ویروس کرونا جان باختند. معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه گفت: البته ما آمار دقیقی درباره دانشجویان فوتی نداریم؛ اما فوت این سه مورد برای ما قطعی شده‌ است.