حال عمومی «ذوالنور» رو به بهبودی است

همچنین حال عمومی مجتبی ذوالنور نماینده قم که در روزهای اخیر به دلیل ابتلا به کرونا در خانه قرنطینه شده بود، رو به بهبودی است. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «ایسنا» با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی ذوالنور رئیس این کمیسیون گفت: حال عمومی ایشان رو به بهبودی است. حدود ١٠ روز پیش ذوالنور با انتشار فیلمی از ابتلایش به کرونا خبر داده بود.

ابتلای نمایندگان گرگان و ساوه

در خبری دیگر نورمحمد تربتی‌نژاد، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مثبت بودن نتیجه‌ تست کرونای خود خبر داد. وی گفت: نتیجه‌ تست کرونای من مثبت بوده و اکنون مدت دو هفته است که در قرنطینه هستم. همچنین به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «ایلنا» از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

فوت واعظ معروف قم

ازسوی دیگر به گزارش انتخاب، حاج سید‌رضا مدرسی، از منبری‌های معروف قم به دلیل بیماری کرونا درگذشت.

ابتلای رئیس دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش اقتصادنیوز، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز به کرونا مبتلا شده است.

درگذشت سومین پرستار گیلانی بر اثر کرونا

همچنین به گزارش خبرآنلاین سومین پرستار گیلانی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در رشت درگذشت. به گزارش جماران، علی شیخ مرادی پرستار بیمارستان قائم (عج) رشت، سومین پرستار گیلانی و پنجمین نفر از کادر درمانی است که طی این ایام در جریان مقابله با ویروس کرونا و نجات جان سایر هموطنان خود در اثر ابتلا به این ویروس جانش را از دست داد. پیش از این نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان لاهیجان و دو روز قبل نیز غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستان‌های پورسینا و آریای رشت در این جهاد سلامتی فوت کردند.