تشییع پیکر پاک سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که به دست دولت تروریست آمریکا به شهادت رسیدند و حضور گسترده مردم در نمازجمعه تهران بیعت مجدد و میلیونی مردم با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود. در واقع در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد اعلام وفاداری گسترده مردم با آرمان‌های انقلاب بودیم، امری که نمونه آن در جهان نادر است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن جبهه جنگ جدیدی بر ما گشوده است و تمام توان خود را در عرصه جنگ‌های نوین ترکیبی و مردم محور متمرکز کرده است، ادامه داد: «تنها حضور ملت با بصیرت ایران است که می‌تواند در گام نخست با حماسه‌سازی خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و در گام دوم با مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات کشور ثبت کند تا دشمن بیش از پیش توطئه‌های خود را نقش بر آب ببیند و ناامید و خائب از پشت دروازه‌های این کشور بازگردد.»

سردار جلالی افزود: «ما معتقدیم که دهه پیش رو دهه قدرت‌یابی ملت ایران و عبور از تمامی سدها و موانع دشمن به‌ویژه تحریم‌هاست و این پیروزی همچون گذشته تنها با تبعیت از ولایت و انسجام ملی به دست خواهد آمد. گام دوم انقلاب بلندتر و مستحکم‌تر از گام نخست خواهد بود. ان‌شاءالله»