بنابر این گزارش، براین اساس با رای اکثریت آرا اعضای شورای شهر، نام بزرگراه رسالت حدفاصل کردستان تا بزرگراه یاسینی به نام شهید سردار قاسم سلیمانی تغییر می‌یابد.حجت نظری در دفاع از این پیشنهاد گفت: علت انتخاب بزرگراه رسالت این بود که سه بخش دارد و غربی‌ترین قسمت به نام حاج حسین همدانی هم‌رزم ایشان است که در عراق به شهادت رسید، آیت‌الله حکیم در مرکز این اتوبان است که ایشان هم در عراق ترور شد و با نامگذاری این قسمت به نام سردار سلیمانی که او نیز در عراق به شهادت رسید، کل معبر از ابتدا تا انتها پیامی را می‌تواند به همگان مخابره کند. او افزود: نام‌گذاری بدون تغییر نام تونل و میدان انجام می‌شود.

تغییر نام مرز مهران

در خبری دیگر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: به پاس رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار رشید اسلام، شهید حاج‌قاسم سلیمانی، پایانه مرزی مهران گذرگاه زائران عتبات عالیات، به نام این شهید والامقام شد. به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالهاشم حسن‌نیا، اظهار کرد: این اقدام به پیشنهاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با موافقت وزیر راه و شهرسازی انجام شده است.

نام جدید فرودگاه اهواز

همچنین دیروز سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، از نام‌گذاری فرودگاه اهواز به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امیر مکری گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه اهواز به‌عنوان نخستین قدمگاه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به پاس سال‌های طولانی مجاهدت این سردار بزرگ در جبهه‌های دفاع، مقاومت و شرف میهن و امت اسلامی به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.