به گزارش خبرگزاری فارس، وی با اشاره به عدم تبعیت برخی مسوولان از هدایت‌های رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: من به‌عنوان یک پاسدار قدیمی می‌گویم آنهایی که حرف رهبری را اطاعت کردند عاقبت ‌به‌خیر شدند و آنهایی که از حرف رهبری اطاعت نکردند عاقبت به‌خیر نشدند، لذا از شما نویسندگان می‌خواهم دلسوزانه نقاط قوت و ضعف جامعه را سوژه‌یابی کرده و تبیین کنید.

مشاور فرمانده کل‌ قوا با اشاره به مشکلات مردم خوزستان گفت: این حجم از بارندگی در این استان آن هم در یک روز بی‌سابقه است اما کسانی که مسوولیت قبول کرده‌اند باید به مشکلات مردم برسند و اصلا برای همین مسوول شده‌اند. همچنین به گزارش «ایلنا» سرلشکر صفوی در ادامه گفت: هم‌اکنون در بخشی از فضای آلوده شبکه‌های مجازی که تا خانه‌ها و اتاق‌های فرزندان ایران رخنه کرده است، صیانت از جغرافیای فکری و فرهنگی جامعه در گرو قلم‌های پاک و افکار ناب نویسندگان انقلابی است و البته از فضای مجازی هم می‌شود استفاده بهینه‌تری کرد.

درخواست سردار نجات از نویسندگان

از سوی دیگر سردار حسین نجات معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم، خطاب به نویسندگان، با تاکید بر اینکه قلم‌های شما باید عمق فتنه ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن روشن کند، اظهار کرد: درود بر قلم‌هایی که پشت پرده فتنه ۹۸ و منطق هدایت و تصمیم شجاعانه رهبری را که باعث فیصله دادن به این غائله شد،  می‌شکافند.

ورود عالمانه افسران جنگ نرم به فضای مجازی

در همین حال روز گذشته رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع گفت: افسران جنگ نرم طلایه‌داران عرصه اعتلای فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه هستند که باید به‌وسیله فضای مجازی در راستای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان و همچنین آگاه‌سازی خانواده‌ها با ابزار هنر ورودی عالمانه داشته باشند.

به گزارش «ایسنا» سیدضیاءالدین آقاجان‌پور با حضور در جمع فعالان فضای مجازی که با همت معاونت سیاسی وزارت دفاع تشکیل شده بود، با بیان اینکه فضای مجازی یک انقلاب است گفت: اهمیت کار در این عرصه و این فضا به‌قدری مهم است که فرمانده معظم کل‌قوا می‌فرمایند «من اگر بنا باشد که اشتغال به‌کار و فعالیت پیدا بکنم فعالیت در عرصه فضای مجازی را به‌دلیل اهمیتش انتخاب می‌کنم.»  آقاجان‌پور افزود: حوادث و وقایعی که در سال‌های اخیر چالش‌هایی را در فضای جامعه به‌وجود آورد، نشأت گرفته از همین فضای مجازی بود. رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: قدرت فضای مجازی به‌قدری زیاد است که می‌تواند یک آشوبی را بدون اینکه افراد در صحنه حضور داشته باشند ایجاد کند و بالعکس قادر است یک همبستگی ملی و انسجام اجتماعی را به‌وجود آورد.