به گزارش «ایسنا» وی با اشاره به برخی سخنرانی‌ها مبنی براین‌که در سخنرانی برخی گفته می‌شود مجلس را به توپ ببندند گفت: برادر روحانی که می‌گویی مجلس شورای اسلامی را باید به توپ ببندند، آن مجلس، مجلس رضاخانی بود و این مجلس، مجلس جمهوری اسلامی است. با این وجود عملکرد و هدف تخریب‌ها هم مشخص است. متاسفانه این تخریب‌ها توسط عده‌ای از برادران ما در مجلس هم تایید شده و این یعنی خودزنی مجلس.

سوال صادقی ازوزیرکشور

درخبری دیگر از مجلس به گزارش« ایسنا» محمود صادقی نماینده تهران درجلسه علنی روزگذشته مجلس، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان اعتراضات اخیر، خطاب به وزیرکشور گفت: چرا به حافظان نظم و امنیت آموزش و تجهیزات لازم برای کنترل ناآرامی‌ها داده نمی‌شود؟ چه کسی مسوول خون‌های ریخته شده است؟ آیا مسوولیت اظهارات فرماندار شهر قدس را می‌پذیرید؟

تذکر نماینده زابل درمورد وضعیت سیستان

همچنین به گزارش «ایسنا» حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل  روز گذشته در جلسه علنی مجلس در تذکری گفت: سرزمین سیستان، اکنون نزدیک به دو دهه است دچار خشکسالی شده است. رودخانه هیرمند بسته شده، کشاورزی و دامپروری از بین رفته و بازارچه‌های محلی تعطیل شده‌اند. همچنین کارخانه و اشتغالی وجود ندارد و اکثر مردم این منطقه مشتری کمیته امداد هستند.نماینده مردم زابل در مجلس افزود: گاز در سیستان وجود ندارد. قیمت بنزین چند برابر دیگر شهرها است و در این شرایط نیز کپسول گاز بدل به کیمیا شده است.

تکذیب استعفای سلحشوری

درخبری دیگر از مجلس، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نکرده‌ام، گفت: من از نمایندگی مجلس استعفا ندادم. به گزارش «ایرنا»وی در برنامه گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی افزود:پس از اتفاقات آبان‌ماه با خود فکر کردم که این مجلس ماندن ندارد و خواستم استعفا دهم اما احساس کردم باید برای مردم بمانم و از حق مردم و مظلومان دفاع و اعتراض خود را بیان کنم. وی تصریح کرد: برای نشان دادن اعتراض خود، در انتخابات مجلس ثبت نام نکردم.