به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، روحانی با بیان اینکه دولت با همه توان خود برای رفع مشکلات اقدام کرده است، گفت: امروز علامت‌های خوبی را در بخش‌های مختلف مشاهده می‌کنیم. تورم کشور در اردیبهشت از فروردین و در خردادماه از اردیبهشت کمتر است؛ به‌گونه‌ای‌که اگر در فروردین تورم بالای ۴ درصد بوده در اردیبهشت حدود ۵/ ۲ و در خرداد ۸/ ۰ درصد شده است و روند صعودی رشد تورم کاهش یافته است. روحانی تصریح کرد: براساس علائمی که در ۲، ۳ ماهه ابتدایی امسال مشاهده می‌کنیم، می‌توانیم امسال شاهد رشد اقتصادی مثبت در کشور باشیم.

دیدار روحانی با معاون نخست‌وزیر ارمنستان

خبر دیگر آنکه رئیس‌جمهور در دیدار معاون نخست‌وزیر ارمنستان گفت: اراده جدی جمهوری اسلامی ایران تقویت روزافزون روابط با ارمنستان به‌عنوان یک کشور دوست و همسایه است.

لغو مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

همچنین دیروز هیات دولت در جلسه خود، به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری و برای تامین نظر سازمان بازرسی کل کشور، تصویب نامه مربوط به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بروجرد را لغو کرد. بر این اساس، لغو مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بروجرد برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ابلاغ شد.