به گزارش خبرگزاری فارس، صدیقی افزود: آن روز قیمت‌ها چگونه بود، پس از برجام چه شد؟ ۵۰ تا ۷۰ درصد گران‌تر شد، این ضعفای جامعه ما ایمان، ولایت فقیه و اعتقاد نگهشان داشته است وگرنه دیدید در فرانسه چه اتفاقی افتاد و لیبرال دموکراسی که فریبکارانه بیش از یک قرن مردم را فریب داده بود امروز به پایان رسیده است. شورش سراسری فرانسه که مهد آزادی و دموکراسی است، نشان داد که لیبرال دموکراسی به بن‌بست رسیده است.  وی خطاب به مسوولان کشور تاکید کرد: برجام را دوباره با FATF تجربه نکنید مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود FATF مایه خودتحریمی است اگر امروز می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم با FATF اشراف اطلاعاتی دشمن بر منابع بانکی بیشتر می‌شود و این موضوع خلاف آیه «لن یجعل الله للکافرین علی المسلمین سبیلا» است؛ همچنین خلاف رهنمود رهبر انقلاب است. اگر می‌خواهید قانون داشته باشید قوانین داخلی بگذارید نه چیزی که آنها طمع دارند.

وی با بیان اینکه FATF مثل خود برجام مایه تنگنای بیشتر است، گفت: همین شعارهایی که مردم اگر زندگی ارزان‌تر می‌خواهند باید عضو FATF شویم را هم در زمان برجام دادیم؛ ولی روزگار مردم را سیاه کردید. عوض امید بستن به بیگانه به ملت خودتان اعتماد کنید به جوانان کشور مسوولیت دهید و از نیروهای انقلابی که برای انقلاب، اقتصاد و علمشان شهید دادند استفاده کنید. اقتصاد مقاومتی را پیاده کنید و ملت هم کنار شما کمک می‌کنند.

انتقاد از اجرا نشدن مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

همچنین حسن رحیم‌پور ازغدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: نماز جمعه تریبونی است که باید خدمات حکومتی‌ها به مردم توضیح داده شود تا مردم، سوءظن پیدا نکنند و مسوولان به جای پاسخگویی به برخی مفاسد نباید کاری کنند که به کل سیستم و مسوولان تعمیم داده شود. به گزارش «ایرنا» وی تاکید کرد: نباید رهبری پاسخگوی کوتاهی‌های ما در نهادها، در رسانه‌ها، رسانه ملی، نماز جمعه و سایر نهادهای حکومتی باشند. از جمله کوتاهی‌ها و قصورهایی که در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به خصوص از سوی سران سه قوه و کسانی که مسوولیت حقوقی دارند، صورت می‌گیرد. همچنین به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی افزود: مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در حد قانون است و باید اجرایی شود. او همچنین از ر ئیس‌جمهور به خاطر عدم اجرای برخی مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، او  گفت: هیچ رئیس‌جمهوری در هیچ دوره‌ای حق ندارد، مصوبات شورا را امضا، ابلاغ و اجرا نکند، وظیفه دارد که امضا کند، نه اینکه ماه‌ها دفتر را تعطیل کند به این بهانه که دارد کار مشاوره‌ای روی آن انجام می‌دهد، اصلا بعد از تصویب مصوبه‌ای در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، هیچ کس دیگری حق ندارد نظر دهد، باید اجرا شود.