به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، روحانی ادامه داد: دو دهکی که درآمد پایین دارند، از این سود سهام برخوردار می‌شوند و این کاری است که دولت از سال گذشته آغاز کرد و اولین سود سهام را تقسیم کرد و این دومین‌باری است که تقسیم می‌شود و این دفعه بیش از پارسال و حدود ۱۶ درصد بیشتر این سود پرداخت می‌شود.

برکناری همه بازنشستگان ریاست‌جمهوری

همچنین به گزارش «ایسنا» محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه شب (روز گذشته) همه بازنشستگان ریاست‌جمهوری کنار می‌روند، گفت: ما برای هیچ بازنشسته‌ای در ریاست‌جمهوری اجازه فعالیت نگرفته‌ایم. واعظی در حاشیه جلسه روز گذشته هیات‌دولت در مورد وضعیت بازنشستگی خود نیز گفت: من نه اعاده خدمت شده‌ام و نه بازنشسته هستم. واعظی در مورد وضعیت حاجی‌میرزایی، دبیر هیات‌دولت و تخت‌روانچی نیز گفت: حاجی‌میرزایی بازنشسته نیست، اما تخت‌روانچی در اوایل دوران دولت نهم چون نمی‌خواست با آن دولت کار کند خیلی زود بازنشسته شد، اما آقای ظریف وی را دوباره به‌کار گرفت و وی اعاده به‌کار شد. قانون در ارتباط با تخت‌روانچی مشکلی ندارد. وی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال انتخابش به‌عنوان سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: طبق روال مصوبات دولت را آقای حاجی‌میرزایی دبیر هیات‌دولت اطلاع‌رسانی می‌کنند. من قطعا نمی‌توانم مسوولیت سخنگویی را بر عهده بگیرم چون معتقدم سخنگوی دولت باید مطالعه دقیقی درباره مسائل کشور داشته باشد. ما برای سوال رسانه‌ها و مردم که باید اطلاعات پخته، به‌موقع و دقیق به‌دست بیاورند، ارزش قائلیم. سخنگو باید از اعضای دولت باشد که وقت کافی برای مسوولیت سخنگویی داشته باشد.

انتصاب استاندار اصفهان

همچنین به گزارش «ایرنا» در جلسه روز گذشته هیات‌وزیران، «عباس رضایی» به‌عنوان استاندار جدید اصفهان برگزیده شد. محسن مهرعلیزاده از آبان سال ۹۶ مسوولیت استانداری اصفهان را برعهده داشت، اما بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با ۶۲ سال سن مشمول این قانون شد و از سمت خود کناره‌گیری کرد.

یک انتصاب در ریاست‌جمهوری

در خبری دیگر محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری در حکمی «محسن مرتضایی‌فر» را به‌عنوان معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهوری منصوب کرد.