نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان با تکرار ادعای بی‌اساس و نخ‌نمای خود مبنی بر حضور نظامی ایران در سوریه، دلیل حملات غیرقانونی رژیم متبوعش به خاک سوریه را دفاع از خود عنوان کرد و گفت: «وقتی ایران ۳۰ موشک به سمت ما شلیک کرد، مردم انتظار دارند که ما بنشینیم و نگاه کنیم؟ به‌طور قطع اقدام خواهیم کرد.» نخست‌وزیر اسرائیل، در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه سی‌ان‌ان آمریکا از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواسته است بازرسان خود را به تهران بفرستد تا از نزدیک انبار ادعایی تجهیزات اتمی مخفی ایران را بررسی کنند.

نتانیاهو در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ادعای اخیرش در مجمع عمومی که گفته بود یک انبار ذخیره تجهیزات و مواد هسته‌ای در تهران وجود دارد، مدعی شد: «آنها یک انبار بزرگ برای ذخیره کردن مواد و تجهیزات مربوط به برنامه هسته‌ای تسلیحاتی‌شان دارند. ما از زمانی که آرشیو اطلاعات اتمی ایران را کشف کرده‌ایم، آنها (ایرانی‌ها) تلاش کرده‌اند تا انبار تجهیزات اتمی خود را پاک‌سازی کنند. ماه گذشته آنها ۱۵ کیلوگرم ماده رادیو اکتیو را از آن محل خارج کردند و در تهران پخش کردند. من به ساکنان تهران که در خطر هستند گفتم که چنین چیزهایی را دارند مثل پنکیک می‌فروشند.» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه ۲۷‌سپتامبر در سخنرانی خود در نشست سالانه مجمع عمومی با نشان دادن عکس‌هایی مدعی شد که ایران یک انبار سری هسته‌ای در تهران برای اهداف تسلیحاتی خود دارد.

وی در ادامه ادعاهایش افزود: «ما نهاد اطلاعاتی آمریکا و شماری دیگر از نهادهای اطلاعاتی را پیش‌تر در جریان این انبار اتمی جدید گذاشته و همین‌طور ۶ هفته پیش به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم آن ‌را اطلاع داده بودیم. به نظرم ساده‌ترین راه این است که آژانس به آنجا برود. بازرسانش را به آنجا بفرستد. یادتان هست در برجام قول دادند که بازرسی هرموقع، هرجا انجام شود؟» محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران در واکنش به این ادعا گفت که آخرین تلاش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل که تصاویری از وجود یک انبار ادعایی تسلیحات هسته‌ای در ایران را به نمایش گذاشت، به منظور پنهان کردن زرادخانه هسته‌ای این رژیم بوده است. عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه ایران نیز در رد ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود یک انبار تجهیزات اتمی مخفی در تهران گفته بود که حدس می‌زند عده‌ای نتانیاهو را سرکار گذاشته‌اند. همچنین نتانیاهو در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان در پاسخ به سوالی درباره توافق هسته‌ای باز هم مدعی شد که این توافق منجر به برقراری صلح نشده و راه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را مسدود نکرده و در ازای آن به ایران پول برای توسعه‌طلبی‌هایش در منطقه داده است.