به گزارش «ایسنا» امیری دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: براساس قانون آیین‌نامه داخلی مجلس از زمانی که سوال اعلام وصول می‌شود، رئیس‌جمهور یک ماه وقت دارد تا در مجلس حضور پیدا کند که رئیس مجلس اعلام وصول کردند و بلافاصله رئیس‌جمهور به خاطر پایان دادن به گمانه‌زنی‌هایی که ممکن بود باعث انشقاق و چنددستگی در جامعه بشود، اعلام آمادگی کردند تا در مجلس براساس آیین‌نامه مجلس در فرصت یک ماهه حضور پیدا کنند. او ادامه داد: تاریخ دقیق حضور رئیس‌جمهور در مجلس هنوز تعیین نشده اما آن چیزی که مسلم است ایشان در موعد قانونی در مجلس ان‌شاءالله حضور پیدا خواهند کرد.

احتمال پس گرفتن سوال از رئیس‌جمهور

همچنین دیروز قاسم احمدی‌لاشکی، نماینده نوشهر در مجلس با اشاره به سخنان رهبری در ارتباط با نقش و وظایف دولت در حل مشکلات کشور گفت: انصراف نمایندگان از پیگیری طرح سوال از رئیس‌جمهوری در شرایط کنونی دور از انتظار نیست. احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با «ایرنا» افزود: با توجه به سخنان اخیر رهبری در حمایت از دولت، احتمال پس‌گرفتن طرح سوال از رئیس‌جمهوری با انصراف نمایندگان درخواست‌کننده وجود دارد.

واعظی: حتما برای دولت سخنگو انتخاب می‌شود

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور درحاشیه جلسه هیات‌دولت،با بیان اینکه  حتما برای دولت سخنگو انتخاب خواهد شد، گفت: فردی که مدنظر بود به دلیل مشغله فراوان انتخاب نشد و فرد دیگری مدنظر است. ضمن اینکه رئیس‌جمهور تاکید کرده است تا زمانی که سخنگوی دولت انتخاب می‌شود همه اعضای دولت باید ارتباط بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند.رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی پیرامون جزئیات نامه قالیباف به او، تاکید کرد: بنده هیچ نامه‌ای از قالیباف دریافت نکرده‌ام.