حضور وزرای اسبق علوم در کمیسیون آموزش مجلس

در خبری دیگر محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از حضور وزرای اسبق علوم و مسوولان صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون برای روشن کردن ابهامات عملکردشان خبر داد.

اصلاح اساسنامه اردوهای دانش‌آموزی

ازسوی دیگر فاطمه سعیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اساسنامه اردوهای دانش‌آموزی اصلاح شده است، گفت: ناامن بودن جاده‌ها، عدم‌نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی و خلأ و نقص اساسنامه اردوهای دانش‌آموزی از عوامل حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی بود که موجب به‌وجود آمدن این اتفاق شد. نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: به‌عنوان مثال در اساسنامه اردوهای دانش‌آموزی ذکر شده که مربی مرد همراه دختران در اردو نباشد یعنی یک راننده و شاگرد راننده مرد، محرم‌تر هستند تا یک مربی مرد آموزش و پرورش! از طرفی حرکت اتوبوس‌ها در ساعات‌ پایانی شب لغو نشده بود که گویا با انجام اصلاحاتی، مربی مرد می‌تواند در اردوها حضور داشته باشد و ساعت حرکت اتوبوس‌ها هم از ۲۳ تا ۵ بامداد ممنوع و لغو شده است.

جلسه رفع اختلاف افزایش تعداد نمایندگان

همچنین محمدجواد کولیوند، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رفع اختلاف افزایش تعداد نمایندگان تا ۴۰ نفر روز دوشنبه (فردا )برگزار می‌شود. کولیوند در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: این جلسه از صبح تا ظهر در کمیسیون شوراها برگزار می‌شود تا موارد اختلافی با نماینده‌ها درخصوص افزایش تعداد نمایندگان را بررسی کنیم.