باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ به ادعای احمدی‌نژاد مبنی‌بر اینکه شکایت مجلس از سوی شخص لاریجانی انجام شده است، واکنش نشان داد و آن را رد کرد. داوود محمدی با بیان اینکه گزارشی از عدم‌رعایت قوانین و اجرای آن به وسیله احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم در مجلس نهم به قوه‌قضائیه ارسال کردیم، گفت: گزارشی هم در مجلس دهم در حال تدوین داریم.وی تاکید کرد: برخی موارد تخلف قانونی مربوط به دولت احمدی‌نژاد و همین‌طور روحانی را نیز احصا کردیم که قرار است در صحن علنی قرائت شود.محمدی افزود: دولت احمدی‌نژاد ۲۰۰ مورد عدم‌اجرای قانون، عدم‌ابلاغ به موقع یا عدم‌تدوین آیین‌نامه داشته است که شکایت مجلس متشکل از شکایت‌های مردمی و دستگاه‌های مختلف از احمدی‌نژاد را به قوه‌قضائیه ارسال کرده‌ایم که هنوز پاسخ آن به دست ما نرسیده است.

درخواست عجیب صداوسیما

در خبری دیگر به گزارش خبرآنلاین، ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازدید ۸ ساعته کمیته هسته‌ای این کمیسیون از مرکز هسته‌ای کرج، از انعکاس نیافتن دستاوردهای مرکز هسته‌ای کرج در صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: متاسفانه کار ارزشمند دانشمندان ما در این مرکز به‌خوبی انعکاس پیدا نکرده است. دلیل آن را جویا شدیم. پاسخ آنها این بود که صدا و سیما از آنها برای اطلاع مردم از دستاوردهایشان با این توجیه که تبلیغ محسوب می‌شود پول می‌خواهد که ما اعتباری برای تبلیغات نداریم!

نظارت بر رئیس مجلس با جعبه

از سوی دیگر حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، در تذکری خطاب به رئیس مجلس از نظارتش بر صحبت‌های رئیس مجلس به‌وسیله یک جعبه پرده‌برداری کرد.به گزارش خبرآنلاین، این عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم، گفت: آقای لاریجانی! وقتی شما در جایگاه ریاست نشسته‌اید، شأن شما و مجلس این است که اگر حرفی را می‎زنید همه باید اجرا کنند. من جعبه‌ای را اینجا گذاشتم و مطالبی را که شما می‌گویید داخلش می‌گذارم مثلا چند نمونه را عرض می‌کنم.

انتقاد قاضی‌پور از لاریجانی

همچنین روز گذشته نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه با انتقاد از تعیین تکلیف نشدن سوال از رئیس‌جمهوری درباره وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری خطاب به لاریجانی گفت: شما به‌خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی هم می‌کنید که دولت زیر سوال نرود.