عصر ایران نوشت: حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت درمورد دیدار تتلو با ابراهیم رئیسی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ گفت: من هرگز علاقه‌مند نیستم در موضوعی که من در آن دخالتی ندارم، ورود کنم؛ اما اتفاقی است که افتاد و اگر کسی خطایی کرد باید جوابگو باشد.

در جامعه ما هنرمندان در اقشار مختلف هستند و یک هنرمند با یک طرف است و هنرمند دیگری با طرف دیگر. ما نباید با حیثیت آدم‌ها بازی کنیم. همین‌طور باید توجه کرد اگر کسی می‌خواهد رأی بیاورد باید نقد شود و باید اشکالاتش مطرح شود؛ اما کسی که می‌خواهد رأی بدهد، لزومی ندارد در مورد آن بحث و صحبت شود. او درباره کاندیدا شدن محمود احمدی‌نژاد نیز گفت: تحلیل خاصی ندارم، همین قدر می‌دانم که ای کاش کاندیدا نمی‌شد. بنا به دلایلی که رهبر معظم انقلاب فرمودند و از این قبیل مسائل اگر کاندیدا نمی‌شد، بهتر بود.

همچنین به گزارش خبرآنلاین، وی گفت: برخی هم صبحانه را با اصلاح‌طلبان می‌خورند و ناهار را با اصولگرایان، نام این اعتدال نیست، این هفت رنگ بودن است. معتدل کسی است که در عین اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی، انصاف به خرج دهد و رعایت حال دیگران را بکند و در نوع بیان و گفتمانش جوانب عقلانیت را رعایت و عقلانی فکر کرده و صحبت کند.»