فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی را با ارتقا به درجه سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی

با قدردانی از خدمات خالصانه شما در فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جنابعالی را که از سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی برخوردار می‌باشید به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم. از زحمات و تلاشهای امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در این مسوولیت قدردانی می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب، شما را با ارتقا به درجه سرلشکری به سِمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم. با توجه به ذخیره عظیم نیروی انسانی کارآمد و مومن ارتش و تجربیات دوران دفاع مقدس و پس از آن، انتظار می‌رود در دوران فرماندهی شما با رویکرد تحولی و انقلابی، ارتقای توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و تامین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، شتاب گیرد و مجموعه آجا به نصاب شایسته‌تر برسد. از تلاش‌های خالصانه و ارزشمند امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتصاب مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی

همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا شامگاه یکشنبه در حکمی سردار سرتیپ حسین دهقان را به‌عنوان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب کردند. در متن حکم فرمانده کل قوا آمده است: «نظر به تجارب موثر جنابعالی در عرصه‌های دفاعی خصوصا حوزه صنعت، شما را به سِمت مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب می‌کنم. رصد مستمر تحقیقات علمی و تحول فناوری‌های دفاعی و ارائه پیشنهاد در دستیابی به ارتقا و توسعه قابلیت‌ها مورد انتظار می‌باشد.»