دنیای اقتصاد: تیم تروریستی در قصرقند کاملا منهدم شد. به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران دیروز با اعلام این خبر گفت: تیم تروریستی که از چند روز پیش در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم دیروز با کشته شدن ۵ نفر دیگر از عناصر آنها به‌طور کامل منهدم شد. او افزود: باقیمانده این تیم پس از تعقیب توسط تیم‌های اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ظهر دیروز در محاصره افتادند و پس از درگیری به هلاکت رسیدند.

بررسی ابعاد حادثه تروریستی مجلس

همچنین دیروز یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی ابعاد حادثه تروریستی مجلس در جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری کمیته امنیت این کمیسیون خبر داد. به گزارش ایسنا علیرضا رحیمی اظهار کرد: اولین جلسه بررسی ابعاد حادثه تروریستی مجلس هفته گذشته در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شد که به‌دنبال این جلسه قرار شد کمیته امنیت نیز در جلسه‌ای به بررسی ابعاد این موضوع پرداخته و پیشنهادهایش را برای افزایش امنیت مجلس به کمیسیون ارائه کند.

وی افزود: بر این اساس سه‌شنبه (۳۰ خرداد) کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با فرمانده سپاه انصار و مسوولان حفاظت و حراست مجلس برگزار می‌کند تا ضمن آسیب‌شناسی اتفاقات حادثه تروریستی مجلس پیشنهادهای اجرایی و عملیاتی برای تقویت ایمنی مجلس را مورد بررسی قرار دهد.

در خبری دیگر، وزارت کشور اطلاعیه‌ای درباره انتشار مطالب خلاف واقع از سوی برخی رسانه‌ها به نقل از افراد غیرمسوول در حوزه امنیت داخلی منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: « در برخی رسانه‎ها به نقل از افراد غیرمسوول در حوزه امنیت داخلی مطالبی انتشار یافت (از جمله اینکه اهداف گروه تروریستی فوق شب‌های قدر در تهران عنوان شده است) که خلاف واقع بوده و بیان این‌گونه مسائل که مبتنی‌بر اطلاعات درست و صحیح نبوده، صرفا موجب تشویش افکار عمومی می‌شود.» در این اطلاعیه از همه هموطنان خواسته شده نسبت به پیگیری این‌گونه اخبار از کانال‌های رسمی و قانونی اهتمام داشته و سایر مباحث مطرح‌شده از طریق افراد یا رسانه‌های غیر‌مطلع و مسوول را مورد توجه قرار ندهند.

ادعای درگیری مسلحانه در مرزها صحت ندارد

همچنین دیروز روابط عمومی دادستانی کل کشور اعلام کرد که ادعای درگیری و مقابله مسلحانه با عناصر تکفیری در مرزهای استان کرمانشاه صحت ندارد و امنیت کامل و احاطه و اشراف اطلاعاتی مناسب در منطقه مرزی کرمانشاه برقرار است.