خبرآنلاین نوشت: محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: اصلاح‌طلبان هیچ بار اضافی‌ای بر دوش روحانی نخواهند بود و او در هر سطحی دست به تغییرات بزند مورد قبول اصلاح‌طلبان است. اظهاراتی هم که درباره سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود ناشی از فتنه‌انگیزی‌هایی است که از ناحیه رقبای تندروی اصولگرا دامن زده می‌شود و توطئه‌ای است که می‌خواهند پیوند عمیق جریان اعتدال و اصلاح‌طلب را به هم بزنند. اصلاح‌طلبان هیچ توقعی فراتر از تشخیص روحانی ندارند و جمع‌بندی روحانی در تجدید ساختار دولت مورد احترام اصلاح‌طلبان خواهد بود.

او افزود «بارها گفته شده شخص آقای روحانی بسیار فراتر از انتظار اصلاح‌طلبان ظاهر شده است. وقتی چنین واقعیتی وجود دارد، حتما جفا است که اصلاح‌طلبان فراتر از آن چیزی که روحانی عمل می‌کند، از او انتظار بیشتری داشته باشند. بدیهی است هر تصمیمی که رئیس‌جمهور برای ترکیب کابینه اش در نظر بگیرد، مورد احترام و اهتمام اصلاح‌طلبان خواهد بود.

او درباره سخنان اخیر رهبری و تذکرهای ایشان به حسن روحانی نیز گفت: من به هیچ وجه این برداشت را ندارم که در روابط فی مابین مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور کدورتی ایجاد شده باشد. باید بپذیریم که رهبری به‌عنوان رکن پایدار و ناظر مسوول در کشور باید تذکراتی برای بهبود وضعیت مردم به دولت بدهند و نباید از این نظرات و تذکرهای رهبری کسی سوء‌استفاده کند. روابط شخصی و همفکری رئیس‌جمهور با رهبری انقلاب، رابطه‌ای دیرینه و پایدار است. کسی نباید به خودش اجازه دهد با سوء‌برداشت از سخنان رهبری نظم مستقر را بر هم بزند.