خبرآنلاین نوشت: حاشیه‌سازی در مورد واکنش مسعود پزشکیان به شعار «مرگ بر آمریکا» در جلسه روز چهارشنبه-۱۷ خرداد- موجب شد تا نادر قاضی‌پور به حمایت از نایب رئیس مجلس بپردازد.

قاضی‌پور به پزشکیان گفت: شما آن روز هنگام شعار مرگ بر آمریکا همراه با باقی نماینده‌ها، این شعار را تکرار کردید. اما بعضی از رسانه‌ها شیطنت کردند، شما رزمنده عالی‌قدر نظام هستید، ولی متاسفانه برخی شایعات مطرح می‌شود. ما از شما که همیشه حامی سپاه و نظام بودید، حمایت می‌کنیم.

پزشکیان در تکمیل صحبت‌های قاضی‌پور و دفاع از خودش در برابر شایعه‌ها گفت: من باید اشاره‌ای به برنامه روز چهارشنبه داشته باشم. در آن روز برادرمان آقای دلیگانی زمانی که قرار بود، در مورد معدن یورت صحبت کند، شروع کردند به سر دادن شعار مرگ بر آمریکا. من هم گفتم که «مرگ برآمریکا چه ربطی به معدن دارد؟» برای اینکه نگذاریم جلسه از حالت عادی خارج شود.

او ادامه داد: ‌در کنار ما داعشی‌ها و اشرار با مسلسل در حال جنایت بودند، اما مجلس با قدرت ایستاد. متاسفانه برخی سایت‌ها رفته‌اند و گفته‌اند که فلانی گفته است داعش چه ربطی به آمریکا دارد؟! بحث دیگری هم مطرح کردند که فلانی با مدافعین حرم مخالف است!

پزشکیان با قرائت آیه « تَنَزَّلُ عَلَى کُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیمٍ» به معنی «شیطان بر هر دروغگوی گناهکار نازل می‌شود»، خطاب به افرادی که این شایعه را ایجاد کرده و به آن دامن زدند، گفت: شیطان و آمریکا بر کسانی نازل می‌شود که دروغ و نفاق را در جامعه اشاعه می‌دهند.‌ مجلس با قدرت ایستاد و ابهتش را نشان داد. ما برای شهادت آماده بودیم. اگر مدافعین حرم نبودند الان داعشی‌ها در تمام نقاط کشور فاجعه به پا می‌کردند. ما به مدافعان حرم و پاسدارانی که اجازه حضور تروریست‌ها در کشور را ندادند، ارج می‌نهیم.