ایلنا نوشت: نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به درگیری طایفه‌ای شامگاه جمعه رامهرمز در استان خوزستان، از کشته شدن بیش از ۲۰ نفر، زخمی شدن ده‌ها شهروند و آوارگی تعداد بسیاری از مردم روستاهای این منطقه خبر داد. هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با «ایلنا» گفت: ماجرای حوادث جمعه شب رامهرمز ریشه در یک درگیری طایفه‌ای قدیمی مربوط به منطقه ایذه و باغملک دارد که بر اساس آن از حدود چند سال قبل هر از گاهی شاهد درگیری این دو طایفه در دو روستای پِتِک جلالی و پِتِک بیگدلی در منطقه باغملک بوده و جمعه شب نیز درگیری در منطقه رامهرمز منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان‌مان شد.

در همین ارتباط مجید ناصری‌نژاد رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفت‌وگو با میزان، از تلاش‌های امنیتی، محلی و دولتی برای حل «نزاع‌های طایفه‌ای‌» در برخی شهرهای این استان خبر داد.

دعوت بزرگان دو طایفه به صلح و سازش

در خبری دیگر عباس حسینی دادستان عمومی و انقلاب اهواز با تایید خبر درگیری به علت اختلافات طایفه‌ای در رامهرمز گفت: دادگستری کل استان در کنار عوامل انتظامی پیگیر پرونده بوده و ضمن دعوت بزرگان این دو طایفه به صلح و سازش با قاطعیت با عوامل ایجاد درگیری برخورد خواهد کرد.