ایسنا نوشت: سمیه محمودی، نماینده شهرضا در واکنش به انتشار اخباری درباره گروگان گرفته شدن همسرش توسط نیروهای مسلح در مجلس گفت:‌ چنین خبری صحت ندارد. او گفت همسر بنده در دفتر نمایندگی و طبقات مجلس حضور داشت که نیم ساعت پیش از حادثه از این دفتر خارج شد. او افزود: بنده دختر ندارم و تنها یک فرزند پسر کوچک دارم که در شهرضا است و اصلا تهران نیست. محمودی همچنین گروگان گرفته شدن همسر زهرا سعیدی نماینده مبارکه را نیز تکذیب کرد و گفت:‌ همسر خانم سعیدی نماینده مبارکه نیز همراه با همسر بنده از ساختمان مجلس خارج شدند؛ دختر ایشان نیز در سلامت کامل هستند.

همه گروگان‌ها آزاد شدند

در خبری دیگر از حادثه تروریستی دیروز تهران در مجلس ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده مردم دامغان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر اعلام کرد که همه گروگان‌ها با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی به سلامت آزاد شده‌اند.

وقوع انفجار در شیراز شایعه است

همچنین هادی پژوهش جهرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس وقوع هرگونه انفجار در خیابان‌های شیراز را تکذیب کرد. پژوهش از شهروندان درخواست کرد که اخبار رسمی را تنها از مبادی رسمی و تایید شده پیگیری کرده و به شایعات شبکه‌های مجازی اعتنایی نداشته باشند.

توییت آشنا پس از حادثه تروریستی تهران

همچنین به گزارش «ایرنا» مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری در واکنش به حوادث تروریستی دیروز تهران نوشت: تروریست‌ها حرم بنیان‌گذار نظام مردمسالاری دینی و قلب تپنده مردمسالاری دینی را هدف گرفتند. او افزود: گفتمان ضد‌انتخاباتی یک تله تروریستی است، وارد بازی آنها نشویم.