دنیای اقتصاد: علی لاریجانی، رئیس مجلس با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین بانکی برای جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون مشکلات موسسه اعتباری آرمان گفت که درباره مشکلات این موسسات اعتباری همچون آرمان، بانک مرکزی و قوه قضائیه پیگیر هستند تا حقوقی از مردم ضایع نشود. به گزارش «ایسنا» او این مطلب را در جلسه علنی دیروز مجلس در پاسخ به تذکر مجید کیانپور که از مشکلات زیاد موسسه آرمان در سه استان لرستان، خوزستان و مرکزی طی سه هفته گذشته انتقاد کرده بود، بیان کرد. در خبری دیگر، غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اعتراضات گسترده در خصوص موسسه اعتباری آرمان، خواستار اعلام شکایت سپرده‌گذاران به بانک مرکزی و مراجع قضایی شد و گفت که با تدبیر بانک مرکزی، بانک دیگری عامل می‌شود و با دریافت و تبدیل دارایی‌ها وجوه مسترد می‌شود.

لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد اعلام وصول شد

همچنین هیات‌رئیسه پارلمان در جلسه علنی دیروز، لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری و صنعتی و دوازده منطقه ویژه اقتصادی را اعلام وصول کرد.

۲ سوال از وزیر اطلاعات درباره ادمین‌های کانال‌های تلگرام

در خبری دیگر علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی دو سوال مجزای دو گروه از نمایندگان درباره علت بازداشت ادمین‌های کانال‌های تلگرامی از سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات به‌صورت همزمان و یکجا در این کمیسیون خبر داد. پاسخ این سوال را علی مطهری و ۲۲ نفر از نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات جویا شده‌اند.