ایرنا: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا سه‌شنبه هفته آینده - ۹ خرداد ماه- در مورد شکایات انتخابات ریاست جمهوری که به این شورا رسیده اعلام نظر می‌کند. کدخدایی یادآوری کرد: گزارش‌های متعدد و شکایاتی درمورد روند برگزاری انتخابات به ما رسیده که ما در حال بررسی آنها هستیم. او افزود: این شکایات را به کارشناسان ارائه دادیم و آنان در حال بررسی این شکایات هستند و نتیجه را به شورای نگهبان اعلام می‌کنند.

حسن‌کامران از اصفهان دوباره به مجلس راه یافت

در خبری دیگر، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در پنج دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر به نهاد قانون‌گذاری کشور راه یافت. دیروز فرمانداری اصفهان با انتشار نتیجه انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اعلام کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان برگزار شد، جمع آرای ماخوذه در این حوزه ۸۷۲ هزار و ۳۹۴ رای بود. بر این اساس حسن کامران دستجردی با ۲۴۲ هزار و ۸۸۹ رای به‌عنوان نماینده پنجم مردم اصفهان راهی بهارستان شد. او کرسی مینو خالقی منتخب سوم اصفهان در انتخابات ۷ اسفند ۹۵ را که پس از انتخاب، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، در انتخابات میان‌دوره‌ای به دست آورد.

انتخابات در امنیت و آرامش کامل برگزار شد

در خبری دیگر، شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد: انتخابات در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و آنچه مد نظر مقام معظم رهبری بود، یعنی مشارکت حداکثری اتفاق افتاد و برنده واقعی این انتخابات مردم بودند. وی با اشاره به وجود سلایق سیاسی مختلف در کشور افزود: هر کسی سبک و روشی را می‌پسندد، اما مهم این است که دل‌های ما متفرق و متشتت نشود. او تاکید کرد: مباحث سیاسی و انتخاباتی تمام شده و ما باید کما‌فی‌السابق در کنار یکدیگر برادری و برابری خود را حفظ و دشمنان کشور را ناامید و مایوس کنیم.