ایسنا: رئیس هیات‌عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران با بیان اینکه تا روز دوشنبه (فردا) نتایج انتخابات شوراها در شهرستان تهران اعلام می‌شود، گفت: ۹۰ درصد نتایج انتخابات شوراها در استان تهران به‌جز شهر تهران مشخص شده است که بعد از تایید هیات نظارت از طریق فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: با پایان شمارش آرای صندوق‌های ریاست‌جمهوری کار شمارش آرای صندوق‌های شوراها در شهرستان و استان تهران آغاز شده است. وی افزود: در شهرستان تهران بیش از سه میلیون و نیم تعرفه رای مصرف شده و تعداد کاندیداها نیز بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر است، طبیعتا این حجم بالای استقبال مردم در کنار تعداد زیاد کاندیداها شمارش آرا را زمانبر خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود نتایج نهایی تا روز دوشنبه به اطلاع مردم برسد.

نتایج انتخابات شورای شهر در شهرستان‌ها

در همین حال روز گذشته نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای گرگان، دامغان، شاهرود، میامی و سمنان و مناطق مختلف استان یزداز جمله اردکان و میبد مشخص شدند. همچنین به گزارش «ایلنا» چهار نفر از اعضای لیست امید وارد شورای شهر اردبیل شدند. براساس این گزارش زهرا قدیمی، بانوی اصلاح‌طلب نفر اول شورای شهر اردبیل شد. همچنین هفت نفر از یازده منتخب شورای شهر کرمان از لیست امید هستند. همچنین نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرکرد نیز مشخص شد.