ایسنا: محمدعلی نجفی با انتشار نامه‌ای خطاب به ریاست سازمان صدا و سیما زمانی را برای پاسخگویی به ادعاهای قالیباف درخواست کرد. در این نامه آمده است: از آنجا که در مناظره روز جمعه ۲۲ /۲/ ۱۳۹۶ سیمای جمهوری اسلامی ایران، آقای قالیباف موضوع کاملا نادرستی را به اینجانب نسبت داده‌اند، تقاضا دارم براساس موازین شرعی و قانونی وقتی را در شبکه یک سیما در اختیار اینجانب قرار دهید تا برای آگاه ساختن مردم بزرگوار ایران به تهمتی که به اینجانب زده است پاسخ دهم.

آخرین وضعیت برگزاری مناظره نماینده نامزدها

در خبری دیگر سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی، سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با میزان درباره زمان برگزاری مناظره نماینده نامزد‌ها گفت: برای مناظره نماینده نامزدها، مصوبه کمیسیون تبلیغات را داریم و در حال برنامه‌ریزی برای انجام این برنامه هستیم. وی ادامه داد: ما برای انجام مناظره نماینده نامزد‌ها دنبال زمان مناسبی هستیم تا بتوانیم جدول پخش مناسبی را برای آن پیش‌بینی کنیم. او تاکید کرد: برای این مناظره به هیچ یک از ستادهای نامزد‌ها نامه‌نگاری و مکاتبه‌ای مبنی‌بر معرفی نماینده نکرده‌ایم و هیچ نامه‌ای را از ستاد نامزد‌ها دریافت نکرده‌ایم مبنی‌بر معرفی یا عدم‌معرفی به این دلیل که ما باید این برنامه را به‌صورت رسمی به آنها معرفی می‌کردیم و بعد پیرو آن از آنها نماینده‌ای را تقاضا می‌کردیم.

بررسی شکایت‌های دولت‌های نهم و دهم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی‌زاده از ادامه بررسی شکایت‌های ارسالی از سوی دولت‌های نهم و دهم در این کمیسیون خبر داد. او افزود: هنوز پرونده شکایت‌های ارسالی از طرف دولت‌های نهم و دهم در رابطه با اظهارات برخی نامزدهای انتخاباتی در حال بررسی بوده و بعد از جمع‌بندی نهایی نتیجه اعلام می‌شود.