خبرآنلاین نوشت: شورای فقهی جمنا به شورای مرکزی این تشکل تاکید کرده است از رئیسی در انتخابات حمایت کنند و قالیباف را کنار بگذارند. شورای فقهی یک شورای غیرعلنی در جمناست و آیات موحدی کرمانی و یزدی و یک نفر دیگر از روحانیون برجسته در آن عضویت دارند.

براساس این گزارش این دستور شورای فقهی موجب بروز اختلاف در شورای مرکزی جمنا شده و این شورا را به دو طیف موافق و مخالف رئیسی تبدیل کرده است. در همین حال روز گذشته جامعه روحانیت مبارز از کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت کرد. در این بیانیه آمده است: «بدین‌وسیله مصوبه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی اعلام می‌شود.» ازسوی دیگر لطف‌الله فروزنده، عضو هیات‌رئیسه جبهه مردمی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر تاکید کرد: ستادهای دو نامزد با هم هماهنگ هستند و نیروهای جبهه در سطح کشور با هر دو ستاد همکاری می‌کنند. او از مواضع انقلابی میرسلیم نیز تشکر کرد.

حمایت آقا تهرانی از رئیسی

در خبری دیگر به گزارش خبرآنلاین مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه از رئیسی استقبال می‌کنیم؛ چراکه وی را اصلح می‌دانیم، افزود: در معرفی ایشان به مردم باید جامعه مدرسین ورود داشته باشد. وی ادامه داد: ما در پی انتخاب اصلح هستیم اگر چه ممکن است ایشان از جبهه و گروه ما نباشند.