انتخاب نوشت: آیت‌الله مصباح یزدی در دیدار با جمعی از اعضای حزب مؤتلفه گفت: بنده به‌دنبال شناخت وظیفه‌ای هستم که بتوانم در مقابل خدا جواب بدهم؛ هرگاه تشخیص بدهم کسی اصلح است، از او حمایت می‌کنم، اگر رسید به جایی که قرار است کسی رأی بیاورد که ضررش بیشتر است و رأی به رقیب، سبب دفع ضرر بیشتر می‌شود، دفع افسد به فاسد می‌کنم؛ اما قرار نیست از اول فاسد را ترویج کنم؛ در صورتی می‌توانم رأی بدهم که بینی و بین‌الله بدانم بین افراد، فردی اصلح است؛ به قول کسی هم نمی‌توانم اعتماد کنم و هیچ ائتلافی را هم نمی‌پذیرم، چون این امور شوخی‌بردار نیست و باید روزی پاسخ آن را در برابر خدا بدهم. آری؛ رفت و آمد، بحث و گفت‌وگو با دوستان گرامی را با کمال میل انجام می‌دهم، اما نمی‌توانم به کسی قولی بدهم که از فلانی حمایت می‌کنم چون حجتی پیش خدا ندارم. مصباح‌یزدی با اشاره به اینکه باید در برخورد با دوستان، صادقانه عمل کنیم، ادامه داد: برخی گمان می‌کنند که با زرنگی و فریب می‌توان به هدف رسید، اما چنین نیست.

5 نامزد جمنا در مجمع ملی دوم مشخص می‌شوند

همزمان روز گذشته مرضیه وحیددستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه بخش‌های مهم اساسنامه در نشست شورای مرکزی جبهه مردمی به تصویب رسید، گفت: اختیار انتخاب کاندیداها به مجمع سه‌هزار نفری واگذار شد. به گزارش خبرگزاری مهر، وی درباره کاندیداهایی که سازوکار جبهه را نپذیرند نیز گفت: همه کسانی که سازوکار جبهه را قبول دارند یا قبول ندارند به مجمع عمومی معرفی خواهند شد و مجمع از بین آنها ۱۰ نفر را انتخاب می‌کند؛ بنابراین روز ۱۷ فروردین از بین ۱۰ نفری که بالاترین آرا را داشته باشند، ۵ نفر انتخاب خواهند شد.

انتقاد کریمی قدوسی از لاریجانی

در خبری دیگر جواد کریمی‌قدوسی در گفت‌وگو با انتخاب، ضمن انتقاد شدید از علی لاریجانی به خاطر عدم پیوستن به «جمنا» گفت که رئیس مجلس به «جمنا» نرفت چون اعضای «جمنا» مقابل او زانو نزدند.