ایلنا نوشت: اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب‌موتلفه در گفت‌وگو با «ایلنا» درباره اظهارات حمیدرضا ترقی از اعضای شورای مرکزی حزب مبنی بر اینکه کاندیدای نهایی موتلفه اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود و کاندیداتوری محمدباقر قالیباف را هم بررسی می‌کنیم، گفت: آقای میرسلیم را به‌عنوان نامزد مشخص خود اعلام کردیم و انتخاب ما قطعی است و در کنار او یک شورای مشورتی ریاست‌جمهوری داریم که «تیم کاندیدا» نیستند؛ بلکه مشاوران انتخابات ریاست‌جمهوری هستند و همچنین ذخیره‌های ما برای انتخابات در این مجموعه شورا محسوب می‌شوند. او تاکید کرد: موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری هم نامزد دارد و هم ذخیره که اگر مساله‌ای به وجود آمد، ما ذخیره فردی خود را داشته باشیم. بادامچیان همچنین گفت: موتلفه مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته است.

تحرکات انتخاباتی قالیباف

در خبری دیگر به گزارش خبرآنلاین علی صوفی، از چهره‌های اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد با بیان اینکه مدتی است که آقای قالیباف تحرکات انتخاباتی از خود بروز داده است گفت: روزی هم که فاجعه پلاسکو اتفاق افتاد آقای قالیباف در قم با مراجع دیدار داشتند. به‌نظر می‌آید که او، خود را کاندیدای اصلی جریان راست می‌داند. صوفی در گفت‌وگویی دیگر نیز اعلام کرد: مرحوم هاشمی یک حلقه واسطی بین جریان اعتدال و اصلاحات با رهبر معظم انقلاب بود، اما الان کلا این ارتباط قطع شده است و دیگر هیچ حلقه ارتباطی بین جریان اصلاحات و رهبر معظم انقلاب نیست و این خطرناک است. به گزارش خبرآنلاین به نقل از هفته‌نامه مثلث، او در ادامه این گفت‌وگو خبرنامه نوشتن رئیس دولت اصلاحات به رهبری را تکذیب کرد.

نظر نبوی درمورد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

در همین حال به گزارش الف، سید مرتضی نبوی گفت: برداشت من این است که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را باید فراتر از «اصولگرایان»، مجموعه نیروهای مردم‌سالاری دینی دانست. وی همچنین گفت: این تشکل، یک تشکل فراانتخاباتی است و فراتر از انتخابات به‌دنبال تاثیرگذاری بر سیاست مردم است. همچنین به گزارش فارس، جبهه پیروان خط امام و رهبری از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کرد.