تسنیم نوشت: حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: اصلاح‌طلبان باوجود اینکه ممکن است انتقادهایی را نسبت به آقای روحانی داشته باشند، اما متحد ایشان هستند و همه گروه‌های سیاسی تقریبا این را پذیرفته‌اند که از آقای روحانی حمایت کنند، ولی ما به‌عنوان کارگزاران سه شرط برای حمایت تعیین کردیم. یک: رئیس‌جمهوری هماهنگ با رهبری. دوم: هماهنگی قوا برای یک هدف مشترک در جهت خدمت به مردم و سوم: به‌کارگیری بهترین نیروهای کشور و توانمند و سالم.

او با تاکید بر این نکته که در انتخابات ریاست‌جمهوری «تک‌برگ» بازی نخواهیم کرد، گفت: اینکه فرد دیگری را به جز آقای روحانی به صحنه انتخابات بفرستیم از محرمانه‌های کار ماست. او همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو تاکید کرد: آقای عارف و پزشکیان با حضور آقای روحانی در انتخابات کاندیدا نمی‌شوند. وی افزود: آقای جهانگیری، معاون اول آقای روحانی هستند و به ایشان وفادار می‌ماند و کاندیدا نمی‌شود. مرعشی سپس در مورد انتخابات شوراها تصریح کرد: هیچ بحثی راجع به سرلیستی آقا محسن (هاشمی) نشده و فکر نمی‌کنم ایشان خودش هم برای نامزدی در انتخابات آمادگی داشته باشد. در ادامه این گفت‌وگو مرعشی با بیان اینکه دولت در موضوع یارانه‌ها ضعیف عمل کرد و من معتقدم کاری که دولت قبل برای یارانه‌ها کرد، کار سیاسی بود، نه کار اقتصادی و هیچ نقطه مثبتی برای اقتصاد ایران نداشته است، گفت: از همان اول معلوم بود که یارانه‌ها فقط برای افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی باید باشد، تمام. دولت باید قاطعانه می‌ایستاد، هرکسی هم ضعیف بود، باید اثبات کند که بنیه مالی‌اش ضعیف است و دلیل ندارد که بگوییم مردم داوطلبانه انصراف بدهند و پول نگیرند. به‌نظر من پرداخت یارانه‌ها سیاست اشتباه دولت بود و دولت از اول باید قاطع برخورد کرده و یارانه‌ها را حذف می‌کرد و این انتقاد را به دولت دارم. مرعشی همچنین از دولت به‌دلیل اینکه فاقد ایدئولوژی است انتقاد کرد و گفت: الان دولت التقاطی داریم؛ یعنی جاهایی از فن‌گرایی تبعیت می‌کند، جاهایی اصولگرایان هستند و جاهایی اصلاح‌طلبان. این دولت، دولت یکپارچه‌ای نیست و این عدم انسجام مشکلاتی را برای کشور درست می‌کند

سخنگوی کارگزاران در بخش دیگری از این گفت‌وگو تاکید کرد: جز آقای روحانی کسی در جغرافیای سیاسی ایران نیست که بخواهد با مقام معظم رهبری هماهنگ باشد.