ایسنا نوشت: محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در مورد حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد. او روز گذشته در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما در سمت شهردار به کار خود ادامه خواهید داد یا برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری آماده می‌شوید، گفت: ما وظیفه داریم کار کنیم و جایش مهم نیست.

ولایتی: در انتخابات ۹۶ کاندیدا نمی‌شوم

همچنین به گزارش خبرآنلاین، علی‌اکبر ‌ولایتی، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا شما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ کاندیدا خواهید شد یا خیر، گفت: بنده قصد شرکت در رقابت‌های انتخاباتی سال ۹۶ را ندارم.

فتاح: خیالتان راحت، نمی‌آیم

از سوی دیگر به گزارش «ایسنا» پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پاسخ به سوالی در مورد حضورش در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: خیالتان راحت، نمی‌آیم. وی افزود‌: تمام تلاشم این است که وارد فضای سیاسی نشوم، اظهارنظرهای سیاسی نکنم تا فضای کمیته امداد را سیاسی نکنم و این مشی را نیز ادامه خواهم داد.

محسن رضایی: به‌دنبال پست و مقام نیستیم

در خبری دیگر به گزارش انتخاب، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی گفت: ما به‌دنبال پست و مقام نیستیم. ما به‌دنبال ارزش‌ها هستیم. ما شهادت و جانبازی را بالاتر از پست و مقام‌های شما می‌دانیم.

مهرعلیزاده: قصد نامزدی در انتخابات را ندارم

از سوی دیگر محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون رأی آوردن روحانی در انتخابات آینده اظهار کرد: با فضای امروز رای‌آوری روحانی را قطعی می‌دانم.وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد نامزدی در انتخابات سال ۹۶ را دارید، اظهار کرد: برای رای دادن در انتخابات شرکت می‌کنم، اما قصد نامزدی در انتخابات را ندارم.