دنیای اقتصاد: مراسم تودیع سردار محمدرضا نقدی و معارفه سردار غیب‌پرور رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این مراسم حکم انتصاب سردار غلامحسین غیب‌پرور به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین از سوی سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه و سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا به وی اعطاء شد.

به گزارش «ایرنا» فرمانده کل سپاه پاسداران، تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورزی را یک نیاز قطعی برای بسیج دانست و گفت: امروز بیش از گذشته به هیات‌های اندیشه‌ورزی در بسیج احتیاج داریم تا بتوانیم حضور سازمان بسیج در عرصه‌های مختلف را تقویت کنیم. به گزارش «ایسنا» وی با بیان اینکه جابه‌جایی مدیریتی و مسوولیتی را در بسیج به فال نیک می‌گیریم، اظهار کرد: بسیج باید حرکت رو به رشد خود را ادامه دهد و سردار نقدی نیز به مسوولیت جدید خود به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه از بسیج جدا نشده‌اند؛ چراکه تمرکز سپاه برای مقابله با جنگ نرم بر عهده معاونت فرهنگی-اجتماعی ماست.

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم تاکید کرد: بسیج اهل تعامل با همه دستگاه‌هایی است که در راستای اهداف انقلاب و رهبری حرکت کنند. غیب‌پرور، تحقق تمدن نوین اسلامی را امری ممکن دانست و گفت: اقدامات ما باید اثر راهبردی داشته باشد تا کارها مثمرثمر شود.