عصر ایران نوشت: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق می‌گوید انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری، «سوت و کور» و از سردترین دوره‌های انتخابات خواهد بود.به گزارش «ایسنا» محمود احمدی‌نژاد در جلسه‌ای که به تازگی با مشاوران و دستیارانش داشته، هر گونه کمک به گرم کردن تنور انتخابات سال آینده را رد کرده و گفته است: «اگر آقایان انتظار دارند من نقش صداوسیما را بازی کرده و شور و حالی به انتخابات بدهم، در اشتباهند. من هیچ نقش مشوق و محرکی در انتخابات ایفا نخواهم کرد.»احمدی‌نژاد گفته است: من قهر نمی‌کنم، اما انتظار هم نداشته باشند برای گرم کردن انتخابات کاری بکنم.

پلمب ساختمان محل استقرار تیم حفاظت احمدی‌نژاد

همچنین به گزارش خبرآنلاین، روزنامه اعتماد در خبری اعلام کرد که روز سه‌شنبه ساختمان محل استقرار تیم حفاظت احمدی‌نژاد واقع در میدان ٧٢ نارمک پلمب شده است.

عدم کاندیداتوری احمدی‌نژاد به نفع اصولگرایان تمام شد

در خبری دیگر غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با انتخاب گفت: به‌نظر من نهی محمود احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری، به نفع اصولگرایان تمام شد؛ چون اصولگرایان در این شرایط راحت‌تر می‌توانند پیرامون یک فرد به ائتلاف برسند. او افزود: حضور او در انتخابات موجب انشقاق می‌شد؛ چون بالاخره بخش مهمی از جریان اصولگرا او را قبول نداشت و اگر او حضور پیدا می‌کرد می‌شد دو کاندیدا از یک جریان. او همچنین تاکید کرد: کاندیدای مورد ائتلاف اصولگرایی اعتدال‌گرا‌ترین کاندیدای ممکن است.