دنیای اقتصاد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آمار حوادث رخ داده در پایتخت در پی بارندگی‌های دوشنبه شب را ۸۸ حادثه عنوان کرد. سید‌جلال ملکی با بیان اینکه اکثر حوادث رخ داده در شمال تهران بوده است، گفت: آمار حوادث مربوط به پاره شدن و سقوط کابل‌های برق و همچنین آب‌گرفتگی معابر بود. در خبری دیگر احسان مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، از بروز اختلال در حرکت قطارهای خط پنج مترو به‌دنبال بارش شدید باران دوشنبه شب خبر داد و گفت: بارش باران و تگرگ به همراه رعد و برق، سامانه برق این خط مترو را قطع کرد. همچنین به گزارش «ایرنا» بارش باران سیل‌آسا و تگرگ به همراه رعد و برق موجب بروز ترافیک سنگین و آب‌گرفتگی در معابر پایتخت شد.

سرنوشت مبهم یک زن در پاسداران

همچنین به گزارش «ایسنا» سید‌جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط‌زنی به جوی آب در پی بارندگی‌های دوشنبه شب در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: تلاش برای یافتن این زن ادامه دارد.

مرگ یک دختر دانشجو در خرم‌آباد

در خبری دیگر حبیب‌الله خجسته‌پور، فرماندار خرم‌آباد گفت: در جریان بارش باران و تگرگ شدید در خرم‌آباد ۲ دختر دانشجو در کانالی سقوط کردند. وی افزود: این دانشجویان، دانشجوی دانشگاه لرستان و از اهالی ایلام و اصفهان بودند. بر اساس گزارش‌ها دانشجوی اهل ایلام پس از سقوط در کانال آب جان خود را از دست داد و دختر دانشجوی دیگر که اهل اصفهان بود به‌آی‌سی‌یو منتقل شده است. به گزارش الف خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان در این مورد گفت: متاسفانه سه نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه عصر روز دوشنبه در خیابان شورای خرم‌آباد دچار سیلاب می‌شوند که یکی از دانشجویان جان سالم به در می‌برد، یکی دیگر نیز در آی‌سی‌یو بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری شده؛ اما متاسفانه نفر سوم در کانال سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

در همین ارتباط به گزارش میزان، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب لرستان از ورود دادستانی به ماجرای غرق شدن دختر دانشجو در سیلاب روز گذشته خرم‌آباد خبر داد. عصر دوشنبه بارش شدید باران و تگرگ در خرم‌آباد موجب آب‌گرفتگی خیابان‌ها، زیرگذرها و منازل مسکونی و نقاط مختلفی از شهر خرم‌آباد شد و خودروها نیز در سیلاب و ترافیک سنگین گرفتار شدند.