درپی درگذشت فقیه بزرگوار آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی رحمه‌الله‌علیه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیام تسلیتی صادر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت فقیه بزرگوار آیت‌الله آقای حاج شیخ غلامرضا رضوانی رحمه‌الله‌علیه را به بازماندگان محترم و به همه ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت می‌گویم. این عالم جلیل از شاگردان مورد اعتماد حضرت امام خمینی و متکفل مسوولیت‌هایی از جمله در شورای نگهبان بودند و خدمات ایشان در تعامل با دستگاه‌ها برای تبیین نظرات فقهی شورای نگهبان مشمول عنایت و قبول حضرت احدیت و موجب رضوان الهی است، ان شاءالله. از خداوند متعال علو درجات این روحانی عالی‌مقام را مسالت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای؛ ۳۱ فروردین ۱۳۹۲

تشییع در تهران و خاکسپاری در قم

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رضوانی از فقهای شورای نگهبان صبح دیروز و با حضور شخصیت‌های سیاسی، مردم و بازاریان در مسجد سید عزیزالله بازار تهران برگزار شد و سپس پیکر آن مرحوم برای تشییع در شهر مقدس قم و خاکسپاری در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) به این شهر منتقل شد. به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم تشییع تهران، علاوه بر خانواده مرحوم آیت‌الله رضوانی، برخی اعضای مجلس خبرگان رهبری، حسینعلی امیری، محسن اسماعیلی و محمدرضا علیزاده از اعضای حقوقدان شورای نگهبان، حجت‌الاسلام محمدرضا ابوترابی‌فرد، نایب‌رییس مجلس، کاظم جلالی، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به همراه برخی از نمایندگان فعلی و سابق مجلس، اساتید حوزه علمیه، علما، مردم و بازاریان حضور داشتند.مرحوم آیت‌الله غلامرضا رضوانی از فقهای شورای نگهبان سه روز قبل در سن ۸۳ سالگی در بیمارستانی در تهران دارفانی را وداع گفت. مرحوم آیت‌الله رضوانی از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۲ به عضویت شورای نگهبان درآمد و پس از مدتی از سال ۱۳۶۸ تاکنون عضو این شورا بود.