فتنه‌گران باید تاوان بیشتری می‌دادند

رییس پلیس کشور از برخورد با حاشیه‌های انتخاباتی خبر داد و گفت: اگر بابت خون‌های ریخته شده در فتنه ۸۸ می‌خواستیم با فتنه‌گران برخورد کنیم، آنها باید تاوان بیشتری می‌پرداختند. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز گذشته در استان مرکزی اظهار کرد: حکومت اسلامی ما همان حکومت دوران امام علی (ع) است ولی با این تفاوت که در آن زمان مردم قدر امام علی(ع) را ندانستند؛ ولی در این زمان همان گونه که امام راحل (ع) در وصیت نامه شریف خود به آن اشاره کردند و خدا را شاهد می‌گیرند، مردم ما آگاه‌تر، بصیرتر، هوشیارتر، صبورتر، مقاوم‌تر، مومن‌تر و بهتر از مردم آن دوران هستند.

وی در ادامه سخنان خود به عدم مداخله ناجا در جریان انتخابات تاکید کرد و بیان کرد: نیروی انتظامی، در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی نه تنها مداخله‌ای در جریان انتخابات نداشته و به نفع و ضرر کسی چه در انتخابات ریاست‌جمهوری و چه در شوراها حرکت نمی‌کند، بلکه تمامی کارکنان نیز به منظور پرهیز از هر گونه شائبه با دستورالعمل‌ها و نظارت‌های محکم، از این دخالت منع شده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی و دستگاه‌های متولی امنیت در برقراری انتخاباتی آرام گفت: نیروی انتظامی در تمامی لحظات چه در جریان قبل از انتخابات و تبلیغات، حین انتخابات و زمان اعلام نتایج آمادگی داشته و در کنار تمامی دستگاه‌های امنیتی از جمله نیروهای بسیج، وزارت کشور، وزارت اطلاعات و با پشتیبانی دستگاه قضایی و سایر نیروهای مسلح و کسانی که در این صحنه مسوولیت دارند تمام توان خود را برای امنیت انتخابات به کار برد.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه تا مرحله نهایی که نتایج اعلام خواهد شد نیروی انتظامی با آمادگی کامل، این امنیت را تامین خواهد کرد، بیان کرد: نیروی انتظامی با همکاری مردم مراقب است که هیچ حاشیه‌ای در انتخابات به وجود نیاید تا در کمال آرامش و امنیت شاهد تکرار حماسه و ثبت پیروزی و موفقیت دیگری باشیم. فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: اگر می‌خواستیم بابت خون‌هایی که ریخته شد و هتک حرمتی که از نظام شد، فقط قانون را ملاک قرار دهیم، برخورد‌ها باید خیلی شدیدتر می‌شد؛ ولی به برکت لطف و عنایت رهبری آنها در سایه این نظام زندگی می‌کنند.